Tisdagstema: Gott

/ Permalink / 9
I dagens Tisdagstema står något ätligt och gott på temat. En av mina "favoritsötsaker" är den här smarriga tårtan som jag tidigare tipsat om. Det kan ju vara svårt att få tag på jordgubbar under hösten men då går det lika bra att använda tinade frysta bär som tex. hallon/blåbär. Det superenkla receptet får du om du klickar här!

För fler smarriga bilder, kika in i Tisdagstema!

MISSA INTE TÄVLINGEN OM BINDEFELDS BOK HÄR HOS MIG! KLICKA HÄR!!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Marie Carpe Diem:

Riktigt somrigt och smarrigt :-)

#2 - - Linruz:

Mmmm det ververkligen riktigt gott ut.



Jag har flyttat, blogar numera på:

www.linruz.se

Kram kram Lina

#3 - - Karoleen:

Det där såg otroligt gott ut, smaskigt. Nästan så att man önskar att man hade en anledning att fira just nu =)

#4 - - Helena Kulle:

Vad fin tårta, ser riktigt smarrig ut!

#5 - - marie roxbro:

Åh så gott o sommrigt det ser ut

#6 - - ElinsPhoto:

Nu får du mig att längta tillbaka till sommaren, ser ju helt underbart ut!

#7 - - Eva-Lena:

Den tårtan ser ju bara för himmelskt god ut!

#8 - - Fairy:

Det ser riktigt smarrigt ut.. :)

#9 - - Misen:

Åh, så härligt! Jordgubbstårta är det absolut godaste jag vet.

Till top