Tävla & Vinn Bindefelds nya bok

/ Permalink / 73
I slutet på september kom välkände festfixaren Micael Bindefeld ut med sin tredje bok; 'Bindefelds inbjudningskort'. Den är framtagen i ett unikt samarbete med designern Bea Szenfeld och bjuder på både idéer och konkreta tips på hur man skapar egna inbjudningar till kalas av alla de slag.

Tillsammans med Micael Bindefeld AB och Tivolibok/Norstedts har jag nu den stora äran att erbjuda er läsare chansen att vinna ett ex av boken 'Bindefelds inbjudningskort'.




Tävlingsregler!

Det enda du behöver göra är att svara på den här frågan och lämna ditt svar i detta inlägget!

Fråga: Micael Bindefeld har tidigare givit ut en annan bok med festtema. Vad heter den? Svaret får du om du klickar här!

Om du länkar med bilden ovan till tävlingen från din blogg så ökar dina chanser att vinna med det dubbla...men har du ingen blogg så kan du vara med och tävla ändå.  

Även du utan blogg kan öka dina chanser att vinna. Det enda du behöver göra är att  tipsa tre vänner om tävlingen via mail och du får också dubbel chans! Skicka kopia på mailet till ellasinspiration@comhem.se, märk mailet med "TÄVLING".

Glöm inte att lämna ditt svar som en kommentar till detta inlägg!!

Tävlingen pågår tills Söndag 18 oktober kl. 23:59.

Lycka till!

Karin

#1 - - M:

Fest- om svar anhålles

#2 - - Mia:

Hej!



Skulle vara mycket trevligt att få vinne denna bok. Rätt svar är: Fest- om svar anhålles. Jag hat länkat från min blogg.



Mia

#3 - - Nettan:

Har skicka mailet till din mailadress, men skriver här också. Fest- om svar anhålles.



Har länkat till min blogg också. vore jätte kul att vinna denna fina bok.



Nettan

#4 - - Maria Johansson:

Vilken kul bok! Skulle ju passa mig perfekt - jag som gillar att stämpla egna kort.

Rätt svar är; Fest- om svar anhålles. /Maria

#5 - - Johan Svensson:

Fest - om svar anhålles. Jag har tyvärr ingen egen blogg, men tipsar tre vänner om tävlingen och hoppas på tur! Kram

#6 - - Josefine- At home:

Jag vill gärna vara med och tävla:) Rätt svar är Fest- om svar anhålles. Jag har länkat från min blogg.

#7 - - Susihus:

Klart att jag vill vara med och tävla. Boken heter Fest -om svar anhålles.

#8 - - Postadress Torslanda:

Mitt svar är: Fest- om svar anhålles



Jag vill gärna vara med och tävla och länkar från min blogg.

#9 - - Lisbeth Henriksson:

Hej!

Boken heter: Fest-om svar anhålles

Lisbeth

#10 - - Lisa:

Mitt svar är:Fest-om svar anhålles

Hälsningar Lisa

#11 - - erica:

fest-om svar anhålles heter boken, är gärna med och tävlar!!

#12 - - Kristin:

Micael Bindefelds andra bok heter: FEST - Om Svar Anhålles.

#13 - - Irene:

Svar: Fest - om svar anhålles



Såg reklam om den nya boken och vill gärna vinna den :-)



Länkar med bild från min blogg!

#14 - - Jessica:

Fest - om svar anhålles, är namnet på hans tidigare utgivna bok med festtema. Skulle vara riktigt kul med denna bok då jag älskar att göra egna inbjudnings- och födelsedagskort. Ha en trevlig dag!

#15 - - Milla:

Så kul med tävlig! Svaret är Fest - om svar anhålles.

Kram

#16 - - viktor.:

Åh! fest - om svar anhålles, som är hans förra bok, är det bästa inom en bokram! Jag älskar den och den har hedersplatsen hemma!

Den här är också kanon kan jag lova, har bara bläddrat lite i den och jag grät när jag gick från bokhandeln utan att köpa den. Plånboken låg i bilen och vi hade bråttom till tåget. Så det vore ju trevligt att vinna den istället! Jag länkar från min blogg nu direkt.

Ha det bäst. Puss

#17 - - Lotta:

Svaret är Fest - om svar anhålles! Jag länkar till tävlingen på min blogg Gardiner & Praliner Kram

#18 - - Hanna:

Jag vill vara med! :)

Rätt svar är Fest- om svar anhålles

#19 - - Marie:

Jag är gärna med och tävlar!

Svaret på frågan är Fest- om svar anhålles.

Jag har länkat från min blogg här:

http://mariestayreal.blogg.se/2009/october/tavling-hos-ellas-inspiration.html#comment

#20 - - Victoria:

Fest - Om Svar Anhålles heter hans förra bok. Jag hoppas på tur och jag länkar från min blogg!



#21 - - bina:

vem fan vill ha hans bok! inte jag iallafall han är en dryg jävel är allt vad han är :S!

#22 - - JUNITJEJ:

Vilken kul tävling!

Mitt svar: Fest- om svar anhålles

#23 - - Lotta:

Naturligtvis vill jag vara med och tävla om en sådan härlig och kalasbok! Den förra boken hade titeln: Fest - om svar anhålles. jag har också länkat i min blogg!

Hälsn Lotta

#24 - - Mrs. b:

Vilken kul tävling! Jag är gärna med och tävlar!

Svaret: Fest- om svar anhålles.

#25 - - Katja:

Hej! den var ju enkel, för den boken har jag :P

fest- om svar anhålles :)



#26 - - Anna:

Hej!

Träffande att jag stod och bläddrade i hans förra bok så sent som igår när biblioteket besöktes. Fest - Om svar anhålles.

Jag har länkat på min sida:

http://annasjogren.blogg.se/2009/october/mini-me.html#comment

#27 - - Proforma - Irene:

Kul tävling, jag är gärna med! Håller tummarna!

Boken heter "Fest - om svar anhålles"

#28 - - Veronica:

Åh vad jag verkligen verkligen vill vinna den där boken!! Hoppas hoppas hoppas.



Rätt svar är: Fest- om svar anhålles



PS!! Vilken fin blogg du har.

Kram Verre

#29 - - Elin:

Åh, va jag skulle vilja vinna den boken! Älskar att ordna fest! Svar på frågan: Fest -Om svar anhålles.



#30 - - caisa K:

Hej, vilken fin tävling! Är gärna med och prövar lyckan!

Mitt svar: "Fest - om svar anhålles"

Länkar din tävling

hösthälsningar från finland :)



PS. BOKUTLOTTNING OXÅ PÅ MIN BLOGG tom 10.10.09

#31 - - Camilla E Lindström:

Hej,



Länkar din banner på min blogg.

Svaret på frågan är : Boken heter "Fest - om svar anhålles"

#32 - - Johanna:

Jag är gärna med och tävlar!

Boken heter "Fest - Om svar anhålles"



Ha det fint

kram /Johanna

#33 - - Jessica:

Jag är mer än gärna med och tävlar om boken. Har funderingar på att köpa den, då jag ska pyssla ihop lite inbjudningskort till min 30-årsfest som stundar om några månader.



Länkar med bilden från min blogg!



Svaret på frågan är: "Fest - Om svar anhålles".



Må gott!

Kram

Jessica

#34 - - Anna:

Hej!

Boken heter Fest - om svar anhålles. HOppas på tur!!!

#35 - - Martina:

svar: Fest- om svar anhålles

#36 - - Jane:

Hej och tack för en fin & inspirerande blogg.

Det korrekta svaret är; "Fest: om svar anhålles".



Vore otroligt roligt att få vinna denna bok, 'Bindefelds inbjudningskort' speciellt eftersom jag missade hans utställning på postmuseet. Vore härligt att få väcka sin kreativitet till liv igen inför inköpen av allt material till julkorten -09. Längtar till jag får börja pyssla.



Länkar med bilden från min blogg!

Trevlig helg.

mvh J

#37 - - katta:

klart man vill vara me o tävla! :) "fest- om svar anhålles"

#38 - - Lilla huset på prärien:

Boken heter "Fest: om svar anhålles" och den är super. Önskar riktigt mycket att vinna den fina boken om inbjudningar också. :) Håller tummarna!



Jenny

#39 - - emsa:

"Fest-om svar anhålles" är svaret på din fråga och den boken är urläcker, men jag klöpte den aldrig så nog blir jag glad om man har en liten chans att va med i utlottningen!!!

Ingen blogg= ingen länk och lämnar inte vidare mailadresser så det får bli väl ändå!!

Trevlig blloggläsning!!



Kram



#40 - - Elin:

Hej!

Jag vill också vara med och tävla!

Svaret är: Fest- om svar anhålles.

Givetvis länkar jag från min blogg också!

:)

#41 - - anna:

Hej!



Rätt svar är: Fest- om svar anhålles



Håller tummarna :)

#42 - - evamar - tävlingsblogg:

Oj, jag är gärna med. Boken heter Fest - om svar anhålles.



En länk har du här:



http://evamar.blogg.se/2009/october/bok-18-oktober.html

#43 - - Gabbies:

Hej! Jag är gärna med o tävlar då jag alltid har facinerats av hans inbjudningar. Såg några stycken på en utställning i Västerås och wow säger jag bara! Mitt svar är: Fest - Om svar anhålles.

Länk:http://coolatavlingar.blogg.se/2009/october/bok.html



Hoppas på tur!



Ha en bra kväll!

#44 - - sandra:

Hej! Det här var verkligen en fin tävling. Jag vill gärna delta. Svaret är Fest- om svar anhålles.

Nu håller jag verkligen mina tummar :)

#45 - - Jessica:

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Svaret på frågan är: Boken heter "Fest -om svar anhålles"! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-boken-bindefelds-inbjudningskort.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

#46 - - Jeanette:

Svar: Fest- om svar anhålles

#47 - - Lina E:

Svar: Fest - om svar anhålles

Länk: http://baxita.blogg.se/2009/october/bok.html

#48 - - En Mölnbobos Liv:

Jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-en-bok-2.html



Svar på frågan är Fest om svar anhålles

#49 - - Elin:

gör en framtidsbild, inspirerad? :)

#50 - - Carita:

Jag vill gärna vara med! Svar: Fest- om svar anhålles



Länk: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/bok.html

#51 - - Karin:

Jag vill vinna!

Boken heter Fest - Om svar annhålles



Bild o länk finns i min blogg:

http://jagvillvinna.blogspot.com/2009/10/ella-bok-av-bindefeld.html



Kram Karin

#52 - - Madde:

Hej!



Boken heter Fest - Om svar anhålles



Vilken fin blogg du har, inspireras så mycket utav den!



Länk: http://misspingvin.blogg.se/?tmp=12094950

#53 - - Amanda:

Jag vill absolut vara med i denna underbara tävlingen! Denna boken hade så platsat i min samling. Jag älskar pyssel och inspirationsböcker!



Har såklart länkat:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavling-bok.html



Och svaret är FEST - om svar anhålles.



Hoppas på tur! ♥

#54 - - Julia:

svaret är fest - om svar anhålles. hoppas att jag vinner! :)

#55 - - Lena:

rätt svar: Fest- om svar anhålles



#56 - - Josefin:

Hej!

Jag vill vara med och tävla :)

Svar: FEST - Om svar anhålles

Har länkat på min blogg

http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/vinn-bindefelds-nya-bok.html

#57 - - Josefin:

Hej!

Jag vill vara med och tävla.

Svar: FEST - Om svar anhålles

Har länkat

http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/vinn-bindefelds-nya-bok.html

#58 - - Jenny:

Hej hej!



svaret är Fest: om svar anhålles..



Håller tummarna här =P.



Ha de gott!



#59 - - Michele:

Hejsan!

Oh, vad kul tävling. Jag som ÄLSKAR att bjuda hem mycket folk...

Svaret: Fest- om svar anhålles

Nu håller jag tummarna!

#60 - - leopardia:

Vilket superfint pris. Jag var på den utställningen som postmuseum hade med Bindefelds inbjudningskort, väldigt inspirerande :)



Fest - om svar annhålles, heter den andra boken du efterlyser.



#61 - - light:

såklart jag är med och tävlar! Svar: Fest - om svar annhålles. Har även länkat till tävlingen!

#62 - - Mimmi:

svaret: fest: om svar anhålles

Har på min blogg http://mickelrav.blogg.se en fin länk till denna tävling =)

Tack för trevlig läsning

#63 - - Clara:

FEST - Om Svar Anhålles

#64 - - Annica:

Jag vill vara med och tävla!! =)



Svar: Fest - om svar anhålles.



annicaandersson@live.se

#65 - - dahlarna:

Hej!



Åh vill såklart jättegärna vinna denna bok!

Michaels tidigare bok heter "Fest - om svar anhålles".



Jag har länkat:

http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-bindefeldts-nya-bok.html



Ha en fortsatt bra dag! Kram!

#66 - - Ann-Charlotte B:

Visst vill jag vara med att tävla och lära mig göra kort till kändisar :=)

Svaret är Fest- om svar anhålles

Håller tummar och tår!!

Har länkat hit på min blogg oxo.

#67 - - Lilith:

Vill gärna vara med och tävla jag också! Länkar från min sida och svaret på frågan är: Fest - om svar anhålles.

#68 - - Linda P:

Fest- om svar anhålles!!



Skön lördag! kram

#69 - - Monika:

Hejhej! =)



Jag är jätte gärna med och tävlar om denna intressanta bok!



Det rätta svaret är; Fest- om svar anhålles ~



Jag har tipsat om din tävling på min blogg; http://monnes.blogg.se/2009/october/bindefelds-inbjudningskort-18-oktober.html#comment



Håller tummarna!

Mvh Monika

#70 - - Anita:

Jag vill gärna vara med och tävla!

Svaret är: "Fest - om svar anhålles".

#71 - - Malin:

Jag vill tävla. Svaret är: Fest- om svar anhålles

#72 - - Malin:

Jag vill gärna tävla

rätt svar är: Fest- om svar anhålles

#73 - - Malin:

Jag vill gärna tävla

rätt svar är: Fest- om svar anhålles

Till top