Fototriss: Randigt

/ Permalink / 14
Söndag och dags för en ny fotoutmaning hos Fototriss som den här veckan är randig... Idag är det ett litet personligt minne som visas upp. Som barn lekte jag alltid med "pirrar" hos min mormor och varje gång sonen var hos sin gammelmormor gjorde han samma sak. Den här polkagrisrandiga-varianten ärvde han när hon gick bort  för lite över ett år sedan så den bär med sig många roliga stunder för både honom och mig...

För fler "randiga" bilder, kika in hos Fototriss.


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Jah Hollis:

Fina bilder. Och tänk att en så enkel sak kan roa så.

#2 - - Helena Kulle:

Haha, vilken kul triss, så fin snurran är :) Kom ihåg att jag gjorde sånna i slöjden när jag gick i skolan. Förstår att det är ett fint minne för dej.

Ha en mysig söndag.

/Helena

#3 - - Kerstin:

Vilken fin triss. Vad kul att ha kvar en leksak som bär minnen med sig. Fint fotat. :)

Ha det gott.

#4 - - Louise Alexandersson:

Läckra ränder!



Trevlig söndag kväll

Hälsningar Louise

www.louisealexandersson.se

#5 - - Cecilia Artista:

Fin story och riktigt läckra bilder på snurran!

#6 - - Lena:

Vilken gullig triss, den var så söt den lilla snurran...gillar detta....



/ Lena

#7 - - mimmi:

en mysig triss :) jag blir nästan lite godis sugen när jag ser den ;)

#8 - - Cin:

Vilket härligt minne av din mormor. Något man kan leka med och samtidigt le och tänka på henne. :)

Kram Cin.

#9 - - Dahlarna:

Vilka fina & färgglada randiga bilder. Hoppas att du har haft en riktigt skön helg! KRAMAR!

#10 - - Jane:

Snygg triss, inte utan att man blir lite nostalgisk ... :)

#11 - - Monkan:

Snygg triss och vilket fint minne att ha. Tänk vilka enkla, bra och hållbara leksaker det gjordes förr.



Vilket kul tips om hitta.se du hade i bloggen, men det var inte direkt dagsfärska bilder de hade... Mitt hus var med :-) men ingen närbild på mina fönster så jag kan inte avgöra när bilderna är tagna.

#12 - - Lisa:

snygga bilder! och vilken fin snurra...den skulle jag vilja ha på byrån.

#13 - - Nilla:

Vilken vacker snurra! (När jag var i USA såg jag sådana som hade en filtpenna i toppen så att den ritade ett mönster medan den snurrade. Jättekul leksak!)

#14 - - Anonym:

Kolla in Heidis nya ansikte!!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

Till top