Fototriss: Spetsigt

/ Permalink / 8
Då var allt som vanligt igen! Inatt kom vi hem från en underbart solig och varm vecka i Turkiet. Det har blivit en hel del slappande men självklart har jag passat på att ta många bilder. Jag missade ju fotoutmaningen förra veckan men nu är det dags för Fototriss igen. Den här gången är temat spetsigt och då passar ju några rykande färska bilder från semestern in, en spetsig kaktus, en spetsig minaret och slutligen en massa spetsiga palmblad!

Kika gärna in på Fototriss för fler tolkningar av temat!

Tips: Glöm inte delta i tävlingen här hos mig! Sista chansen idag! Du kan vinna ett personligt namnsmycke, klicka här!


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - Pialotta:

Härliga bilder du spetsat till det med hos dig..Aloeveran.. så läcker. Jag har ett antal här hemma i fönstren.. fotograferade, men de hamnade till slut i arkivet.. Ha de bäst/Pialotta

#2 - - Mari:

Härligt spetsiga bilder, längtar utomlands när jag ser bilderna.



Ha en bra dag!

#3 - - Bea:

Vad paff jag blev av ännu en vitprickig bakgrund på grön botten i en blogg! :-D

#4 - - Anonym:

Tar en titt på Din fototriss. Sköna bilder.



Önskar Dig en fortsatt fin helg och vecka.

#5 - - Amanda:

Semesterlänktan väcker din triss. Det är spetsigt men jag kan känna värmen från solen på alla fina foton. Bra presenterat och fina skarpa foton. /Amanda

#6 - - Randi:

Vacker och väl sammansatt triss med vackra och välkomponerade bilder.

#7 - - Kadermo:

Jättefin triss, gillar aloen bäst.

#8 - - Jah Hollis:

Det var lite exotiska spetsmotiv. Den där minareten ser ut som något slags raket som är redo att lyfta.

Till top