Tävla & Vinn Namnsmycke!

/ Permalink / 124
Då var det tävlingsdags igen här hos mig och den här gången är det ett underbart namnsmycke från Design Atenga som lottas ut. Jag har själv smycken från Agnetha, som designar och tillverkar alla smycken själv, så det känns extra roligt att få lotta ut ett av hennes vackra halsband!

Vinnaren av tävlingen här i Ellas Inspiration kommer nämligen att få ett Personligt Namnsmycke enligt bilden i 99,9 % finsilver. Valfri text ingår och du får välja läderband eller kulkedja i sterling silver till.


Tävlingsregler!

Det enda du behöver göra är att svara på den här frågan och lämna ditt svar i detta inlägget!

Fråga: Agnetha har en egen ateljé där hon tillverkar sina fina smycken men vart ligger den? Svaret om plats och stad hittar ni här

Om du länkar med bilden ovan till tävlingen från din blogg så ökar dina chanser att vinna med det dubbla...men har du ingen blogg så kan du vara med och tävla ändå.  

Även du utan blogg kan öka dina chanser att vinna. Det enda du behöver göra är att  tipsa tre vänner om tävlingen via mail och du får också dubbel chans! Skicka kopia på mailet till ellasinspiration@comhem.se, märk mailet med "TÄVLING".

Glöm inte att lämna ditt svar som en kommentar till detta inlägg!!

Tävlingen pågår tills Söndagen den 24 maj kl: 23:59!

Lycka till!

Karin
#1 - - Catarina:

Hon har sin atelje på Hammarö utanför Karlstad.



Hälsn Catarina A.

#2 - - Nettan:

Eftersom jag har turen med mig, kan man inte missa detta ;0).

Svaret är alltså: på Hammarö i Karlstad !

Länkar självklart oxå.

Kram Nettan

#3 - - Lotta:

Länkar naturligtvis gärna till denna sköna sida och svaret på tävlingsfrågan är Hammarö - Karlstad. Otroligt snygga smycken de har - synd att den inte fanns när jag plugga på universitetet, kanske har man möjligheten nu istället till ett fint smycke!

#4 - - Anna:

På Hammarö utanför Karlstad.



Nu håller jag tummarna :)

#5 - - Frida:

Åh hurra en ny smyckestävling!



Studion ligger på Hammarö utanför Karlstad!

#6 - - em:

Hammarö utanför Karlstad är svaret!



Och jag börjar hålla tummarna redan nu :o)

#7 - - Fija:

Ateljen ligger på HAMMARÖ utanför Karlstad.



Vill passa på och tacka för fin inspirationsblogg! Har bl.a. gjort söta tyghjärtan du tipsade om för ett tag sedan....=)

Ha de gott

/Fija

#8 - - Inspirera Mera:

Hammarö utanför Karlstad är svaret! Nu håller jag tummarna! Kram Sandra

#9 - - Millah:

Hon har sin atelje på Hammarö utanför Karlstad :)

#10 - - Åsa Jonsson:

Hej! Vilken vinst!! Mitt svar är Hammarö (utanför Karlstad). Kram Åsa

#11 - - Bokmalen:

Hammarö utanför Karlstad är svaret på frågan. Jag länkar å håller tummarna!! ;)

Kramen, Maria

#12 - - sanna wilander:

Svar Hammarö utanför Karlstad.



Hoppas nu på tur, för denna vinst har jag länge önskat mig.........



kram



Sanna

#13 - - Änglahår:

Klart jag vill vara med!

Mitt svar är: Skärgårdskommunen Hammarö utan för Karlstad.

Länkar från bloggen så jag har dubbla möjligheter

;-)



/Änglahår

#14 - - Ingrid:

Hammarö utanför Karlstad. Kram Ingrid

#15 - - Evelyn på DesignPoint:

Ateljén ligger på Hammarö utanför Karlstad.

Här har du mitt inlägg om tävlingen:

http://designpoint.blogg.se/2009/may/tavling-hos-ellas-inspiration.html



Kram, kram!

#16 - - caroline:

Hon har sin atelje på Hammarö utanför Karlstad, nu hoppas jag på tur

#17 - - Linda:

så fint halsband. svaret är: Hammarö utanför Karlstad och jag har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/may/halsband-4.html

#18 - - chatrin:

HENNES BUTIK LIGGER I HAMMARÖ UTANFÖR KARLSTAD.

HON GÖR KANON SNYGGA SMYCKEN.

MVH CHATRIN

#19 - - Katta:

Hennes atelje ligger på Hammarö utanför Karlstad..

Länkar till din tävling i min blogg:

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9371931

#20 - - Hannah:

Svaret i tävlingen är i Hammarö utanför Karlstad.

Ska även länka till den här tävlingen. Till ditt inlägg här.

#21 - - Erika-mode-pyssel-foto.:

Hammarö utanför Karlstad

Jag har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

#22 - - Malin:

Agnetha håller till på Hammarö utanför Karlstad. Länkar självklar till tävlingen på min blogg.

#23 - - evamar - tävlingsblogg:

Oj, vad fina smycken hon gör! Hon håller till på Hammarö utanför Karlstad.



Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/may/namnsmycke-24-maj.html

#24 - - Maria Johansson:

Sikvägen 15,Hammarö utanför Karlstad.

#25 - - Annette:

Den ligger på Hammarö utanför Karlstad.

Hoppas jag har tur i denna tävling :-)



Kram Annette

#26 - - Jessica:

Svaret på frågan:

På Hammarö utanför Karlstad



Har länkat med bild och text i bloggen:

http://jessica-lund-tavlingar.blogspot.com/2009/05/vinn-personligt-smycke.html



Ha en trevlig kväll!

#27 - - Tofva:

Hammarö utanför karlstad SÅKLART!

#28 - - Bloggullet:

Jag vill vara med i tävlingen och svarar; på Hammarö

utanför Karlstad. Jag länkar på min blogg.

Kram

#29 - - Ullis/Leva på landet:

Vill gärna vara med. Svaret är på Hammarö utanför Karlstad. Länkar också.

Kram Ullis

#30 - - Anna B:

Hejsan! så spännande med denna underbara tävling!

Svaret är att ateljén ligger på Hammarö utanför Karlstad.

Så nu sitter jag och håller tummarna!

Kram Anna

#31 - - Helena:

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen! Ateljen ligger på Hammarö utanför Karlstad. Jag har länkat från min blogg.

#32 - - Katja:

Svaret är: Hammarö utanför Karlstad! :)

#33 - - Living by Milla:

Underbart smycke, klart att jag vill vara med och tävla.Länkar. Hammarö, Karlstad är svaret på din fråga.

Jag har en fråga till dig också.. Vad heter typsnittet under tävlingsbilden med bloggens namn?



Ha det gott!

#34 - - Victoria:

Vill absolut vara med o tävla! Hammarö utanför Karlstad är svaret och så länkar jag från min blogg!!

#35 - - Marlene:

Hammarö utanför Karlstad är svaret



Jag har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/05/11/24-maj-kl-2359/

#36 - - EmmaP:

Svar: På Hammarö utanför Karlstad

#37 - - Jeanette:

Svar: Hammarö utanför Karlstad

#38 - - M08:

Hammarö utanför karlstad!



Nu kommer jag hålla tummarna för jag vill såå gärna vinna.. Vore perfekt studentpresent till mig, att kunna unna sig själv en lyx.

#39 - - paula:

Hammarö utanför Karlstad.. Håller tummarna på vinst kan ju förgylla tillvaron..

#40 - - Therese - Lurans blogg:

Du har alltid sådana suveräna tävlingar med bra sponsorer, och denna är verkligen i en klass för sig. Jisses så gärna jag vill lägga vantarna på ett smycke... och svaret på frågan? Studion ligger på Hammarö utanför Karlstad.



Trevlig dag!

#41 - - Lina:

Hammarö utanför Karlstad.

Hoppas, hoppas jag har tur!!

#42 - - Amanda:

Svar:

Hammarö utanför Karlstad.



Jag har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/may/tavling-personligt-smycke.html



Nu håller jag all tummar och tår jag har. Vill så gärna vinna ett fint smycke!! ♥

#43 - - Lorei:

Hejsan!



Svaret är Hammarö utanför Karlstad. Länk till tävlingen finns här:



http://lorei71.wordpress.com/2009/05/12/tavling-om-vackert-namnsmycke/



// Linda

#44 - - Elin (Edvinsmamma):

Vilken rolig tävling!



Svaret är: Hammarö utanför Karlstad



Länkat har jag gjort här: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/may/tavla-om-ett-namnsmycke.html

#45 - - Erica Sjöholm:

Sikvägen 15,Hammarö. Tänk att ha ett fint halsband med barnens namn runt halsen. Det vill jag vara med och tävla om!! mailar även 3 vänner för extra chans.



/Erica

#46 - - Mamma:

Hejsan.

Svaret är Hammarö utanför Karlstad.

Ha en riktigt bra dag.

Kram på dig.

#47 - - Anette:

Hammarö, Karlastad är det rätta svaret!



Gud gillar mig idag så jag hoppas turen håller i sig några veckor :)



Länkar på min blogg.



Tack för din underbara blogg, me like!

#48 - - Millan:

Rätt svar:

Hammarö utanför Karlstad



#49 - - Ullis:

Hejsan

Hammarö utanför Karlstad är svaret och mycket fina smycken var det.

#50 - - AnnaC:

Svaret är:Hammarö utanför Karlstad. Jag har tyvärr ingen blogg, men jag tipsar tre av mina vänner så kanske jag har chans på det fina smycket.

#51 - - Malin:

är med och tävlar!

Svar: den ligger i hammarö utanför Karlstad



Länk: http://mtlftavling.bloggagratis.se/2009/05/12/1667029-namnsmycke/



/MAlin

#52 - - Linda:

Rätt svar: Hammarö utanför Karlstad

#53 - - Wictoria:

Hej!

Atelje´n ligger i Hammarö.

Så nu har jag varit med och tävlat i min första tävling. Hejja hejja. :)

#54 - - Malagn:

Hejsan!



Rätt svar är: Hammarö utanför Karlstad.



Här har jag länkat!

http://sweetestdreams.bloggsida.se/okategoriserad/vinn-namnsmycke



Hoppas att jag har tur!

#55 - - En Mölnbobos Liv - Mammablogg:

Svar: Hammarö utanför Karlstad



Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/may/namnsmycke.html

#56 - - Jessica:

Sikvägen 15,Hammarö.



Jag vill gärna vinna ett personligt namnsmycke :)

#57 - - Mia:

Rätt svar är Hammarö utanför Karlstad. Har även länkat på vår blogg.



Hej svejs

#58 - - Elin Persson:

Hejsan!

Tack för all insperation! Hälsningar Elin

#59 - - Lala:

svar: Hammarö karlstad.



hoppas jag vinner :)

#60 - - Elin Persson:

Hej igen!

Svaret är bra att skriva också?! Svaret är Hammarö- Karlsrad

#61 - - Cilla:

Agnetha har sin ateljé på Hammarö i Karlstad..och åh vad mysiga, fina smycken hon gör! :D

#62 - - Anonitota:

Jag vill gärna vara med och tävla!

Ateljén ligger på Hammarö utanför Karlstad.

hoppas, hoppas på vinst

#63 - - Carola L:

Svar: Hammarö utanför Karlstad



Jag vill vara med och tävla och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg:

http://mammamuh.blogg.se/tavla

#64 - - Jenny:

svar: Hammarö utanför Karlstad

#65 - - Malin:

Ateljén ligger på Hammarö utanför Karlstad =)



Har länkar i min blogg! : http://mallemu.blogg.se/2009/may/tavlar.html



#66 - - M A L I N:

Vad roligt! Jag vill absolut vara med =)



Svar på frågan: Hammarö utanför Karlstad



Min länkning: http://malinh.com/2009/may/tavlingstips.html

#67 - - Marina:

Tjaaa!!!



Nu ligger bilden på min blogg o svaret är ju såklart Hammarö utanföt Karlstad!!



Nu ska det hållas tummar!!!



#68 - - Anonym:

Åhh, vilka fina:)

#69 - - Krydda Livet:

Hammarö utanför Karlstad är svaret på frågan och med det vill jag jättegärna vara med och tävla om detta underbara halsband. Jag länkar från höger kolumn i min blogg.



(Jag har också en tävling vid intresse).



Kram Josefin

#70 - - Magdalena:

Hammarö utanför Karlstad är svaret; jättefina halsband, gillar verkligen namnsmycken

hälsn. Magdalena

#71 - - Sofia Danielsson:

Hej!

Svaret är Hammarö utanför Karlstad.

Hälsningars Sofia i Trollhättan

#72 - - Malin Karlsson:

Hej!!

Jag vill självklart vara med i din tävling. Svaret på frågan är Hammarö.

Jag länkar från min blogg

kram Malin

#73 - - cornelia:

Hon har sin ateljé på Hammarö utanför Karlstad!

#74 - - Jessie:

Hej! Så fint! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Sv: Hennes ateljé ligger på Hammarö i Karlstad.



Har länkat till tävlingen här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-ett-personligt-smycke.html#comment



Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com



Ha det så bra! Kram!

#75 - - mikaela:

jäätefina smycen verkligen, men brukar inte vinna men kan ju alltid testa!

Hennes ateljé ligger på Hammarö utanför Karlstad!

#76 - - corrina:

Å kan det inte vara min tur att vinna ett sånt vackert smycke.På Hammarö utanför Karlstad är svaret.Länkar gör jag givetvis

#77 - - Jessica:

Hejsan!

Jag är mer än gärna med och tävlar om det vackra halsbandet. =)

Håller både tummar och tår på att få bli den lyckliga vinnaren.



Svaret är: Hammarö utanför Karlstad



Länkar med bilden från min blogg!



Må gott!

Kram

Jessica

#78 - - Michelle:

Hej



svaret är: Hammarö utanför Karlstad

länkar oxå i min blogg.:)

have a nice day!



michelle

#79 - - Hosio - Tävlingsblogg:

Jag är gärna med och tävlar!

Svaret på frågan är:Hammarö utanför Karlstad



Har även länkat:

http://hosio.blogg.se/2009/may/tavling-halsband-9.html

#80 - - ica1977:

Hej

jag vill vara med och tävla :



Svar : Hon bor på Hammarö , utanför Karlstad.



Hoppas hoppas det blir jag, Sällan jag vinner något, har väl bättre tur i kärlek elller :)



kram jessica

#81 - - Åsa Jonsson:

Rätt svar är Hammarö utanför Karlstad. Vilka underbara smycken hon gör!! Kram

#82 - - Nilla:

Hej! Vill självklart vara med och tävla. Svaret är Hammarö utanför Karlstad. Kram Nilla



#83 - - Sara:

Hammarö i Karlstad.Länkat och klart hos mig. Nu vill jag ha TUR! Trevlig semester! Sara

#84 - - Annsan:

Underbara smycken.. Svaret på frågan är: Ateljén ligger på Hammarö utanför Karlstad..

Länkar till din tävling i min blogg:

http://inredningsliv.blogspot.com/



Mvh Annsan

#85 - - Marielle:

Hammarö i Karlstad.

99,9% är silverlera och det är ett bra material för nickelallergier eftersom metallerna bränns bort, blir fina smycken av detta material

#86 - - Maria:

Vilka otroligt vackra halsband. Svaret är Hammarö utanför Karlstad. Hoppas, hoppas!

Mvh Maria

#87 - - ...ANILE...ELINA...:

Hennes ateljé ligger i Hammarö utanför Karlstad.



Har länkat: http://anile.se/2009/05/tavlingstips17.html#comments

#88 - - Caroline:

Svaret är Hammarö utanför Karlstad :)

Jag har även länkat/tipsat om tävlingen i min blogg.

#89 - - Åsa:

Så fina halsband, klart att jag vill va med och tävla om ett sånt! Så svaret är: Hammarö, Karlstad.

Jag länkar oxå! Hoppas ni har en skön semester //Åsa

#90 - - louise:

Hammarö utanför Karlstad är platsen! Har ingen blogg men hoppas på tur ändå, någong ska man väl ha det!

#91 - - Erika:

Jag vill vara med och tävla! =)

Rätt svar är Hammarö utanför Karlstad

Jag länkar

Kram erika

#92 - - Sanna:

Hej!

Hon har sin ateljé på Hammarö utanför Karlstad.

Verkligen fina smycken.

Har även länkat.

Kram

#93 - - Liz:

Hammarö utanför Karlstad, där hittar man Design atenga.

En länk till dig från mig:

http://chiclady.blogg.se/2009/may/-ellas-inspiration-tavlar-ut-ett-personligt.html



Kram från Liz i Malmberget :)

#94 - - Annika:

Sikka fina smycken! :)



Drar väl en chansning på att jag skulle kunna vinna det jättefina smycket & svarar på frågan:

Ateljén ligger på Hammarö utanför Karlstad!



Första gången jag länkar till någonting sådant här i min blogg som vanligtvis handlar om min vovve! Men det här var värt det!! :)



Carpe Diem!

#95 - - PP:

Hammarö utanför Karlstad

#96 - - Frida:

svar: Hammarö utanför Karlstad :)

#97 - - Jenny:

Jag brukar aldrig vara med i såna här tävlingar, men dom där halsbanden var så fina att jag bara måste ;)

Svaret på frågan är: Hammarö utanför Karlstad



Jag har mailat kompisar istället för att blogga.



Vänligen Jenny & vovven håller tassarna i kors ;)

#98 - - emma:

Åh när jag såg dom där halsbanden fick jag genast iden om student present till min pojkvänn, vad hade varit mer underbart än hans & mitt namn där. Denna tävlingen hade jag verkligen velat vinna så fina halsband. ( Ja länkar inte det i min blogg, pga min pojkvänn snokar men ska defintivt tipsa mina vänner om denna underbara tävling :) )



svaret på frågan är ; hammarön utanför karlstad..



Hoppas du har en bra dag. kram emma

#99 - - Susanne:

Rätt svar är Hammarö utanför Karlstad :)

#100 - - Mona:

Svaret är:

Har atelje på Hammarö utanför Karlstad.

Hoppas nu på att turen är med mig!

#101 - - Anna:

Ateljen finns på Hammarö utanför Karlstad.



Vilken underbar sida!!! Blir sjuk av alla fina saker.Hit kommer jag gärna fler gånger.



Anna

#102 - - Anna:

Ateljen finsn på Hammarö utanför Karlstad.

Vilken underbar sida! Blir sjuk av alla fina saker.

Hit kommer jag fler gånger.



#103 - - Heyli:

Så fina smycken hon gör! Vill gärna vara med och tävla, ateljén ligger på Sikvägen 15, Hammarö!

#104 - - Jessica carlberg:

Hon gör sina smycken i sin atelje på Hammarö utan för Karlstad. vilka underbara smycken.



MVH Jessica

#105 - - T:

Hon har sin ateljé på Hammarö utanför Karlstad

#106 - - Louise Björklund:

Agnetha har sin ateljé på Hammarö utanför Karlstad.



…och Hon Vågar Vara Unik… det gillar jag!!! :o))



:o) Kram Louise

#107 - - Louise Björklund:

Agnetha har sin ateljé på Hammarö utanför Karlstad.



…och Hon Vågar Vara Unik… det gillar jag!!! :o))



:o) Louise

#108 - - Louise Björklund:

Agnetha har sin ateljé på Hammarö utanför Karlstad.



…och Hon Vågar Vara Unik… det gillar jag!!! :o))



:o) Louise

#109 - - Clea:

hejsan hejsan! :)



Det hade jag riktigt gärna velat ha, ett namnsmycke! :)



Agnetha har sin atelje i Hammarö utanför Karlstad!



här har jag länkat till tävlingen:

http://cleaclea.blogg.se/2009/may/24-maj-namnsmycke.html

#110 - - Karolina:

på Hammarö i Karlstad

#111 - - Anna:

Jag vill självklart vara med och tävla! :) Länkat och klart från min blogg; http://www.annasara.net/2009/may/tavling-hos-ellas-inspiration.html :)



Agnetha har sin ateljé i Hammarö som liggger utanför Karlstad! :)



Superfina smycken! :)

#112 - - Sandra:

Jag vill absolut vara med och tävla! :). Jag har länkat i min blogg; http://iiinvincible.blogg.se/2009/may/tavling-hos-ellas-inspiration.html :)



Agnetha har sin ateljé i Hammarö, som ligger utanför Karlstad :).



#113 - - Maria:

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Svaret på frågan är att ateljén ligger på Hammarö utanför Karlstad. Lägger en länk till höger i min blogg.

Trevlig helg!

#114 - - Lina:

Svaret är på Hammarö utanför Karlstad.

Jag har länkat i min blogg :-)

#115 - - Maria Högberg:

Hej Karin!

Svar: Hammarö utanför krlstad.



Hoppas semestern var bra!

Kul att se dig på bloggen när vi inte jobbat ihop på ett tag :)



Maria Högberg (gamla AP grannen)

#116 - - emeliehjaertajonas:

Hammarö utanför Karlstad är det rätta svaret.

Länkar till min blogg med.



Hade gärna velat vinna detta till min vännina som ligger på sjukhuset just nu. Hon höll på att förlora sina bebisar i magen och jag tycker att hon behöver muntras upp lite.



http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

#117 - - Katarinaz:

På Hammarö utanför Karlstad :)

Mysblogg :)(:

#118 - - Hanny Marie:

Rätt svar är Hammarö utanför Karlstad :)



http://hannymariejohansson.blogg.se/2009/may/tavla-och-vinn-ett-smycke.html

#119 - - Catrin:

Sikvägen 15, Hammarö ;)

#120 - - Carina - inspirera:

Svaret är: Hammarö utanför Karlstad

Håller tummarna att just jag vinner detta fina smycke...

Kramen.

#121 - - Carina - inspirera:

Svaret är: Hammarö utanför Karlstad

Håller tummarna att just jag vinner detta underbara smycke...

Kramen.

#122 - - Sara A:

På Hammarö utanför Karlstad såklart!!

#123 - - stina :):

Hej! Det skulle vara jättekul att vinna halsbandet, så fint! :)

svaret är i alla fall på Hammarö utanför Karlstad.



P.s. Jag har ingen blogg, men jag skickar det till mina kompisar på mailen istället, så att jag får dubbelt så stor chans att vinna :) D.S.

#124 - - Louise Björklund:

Hoppsan där kom min hälsning...tre gånger! Trodde inte jag lyckats få med den. :o) Louise

Till top