Hösten hos Cult Design

Inredning & Shopping / Permalink / 4
Det märks verkligen att hösten är på ingång med alla inredningsnyheter som dyker upp. Med ryska influenser så lanserar Cult Design den nya mönsterserien Paisely. Maria Jakobsson är tjejen bakom designen och jag som är svag för Babuskor gillade ju självklart en av produkterna i serien... Dessutom kommer även en ny serie från kreativa Maria Lord som fått namnet Stil och här gäller, precis som namnet avslöjar, stilrena linjer och härligt organiska former. Gemensamt för de båda serierna är färgerna som gäller i höst: mattsvart, purpurlila, oliv och brons!

Tips: Om du gillar min blogg så kanske du vill lägga en röst på mig? Jag är nämligen nominerad hos Vi i Villa och kan utses till "Augustibloggen". Läs mer här!


Foto: Pressbilder Cult Design
Kollage: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - J o h a n n a:

De lila är riktigt läckra! Trevlig helg! Kram

#2 - - Anna:

Har inte hunnit kika på hela veckan och gud så mycket roliga nyheter du visar!!



har självklart röstat på dig.



Mvh



Anna

#3 - - Moas:

Men så läckra färger inför hösten, jag har inte börjat kika än vill inte riktigt kännas vid att vi drar mot den årstiden, men lite kul att se framemot detta med så fina saker.. Ha en skön helg..Moas

#4 - - Anonym:

Hallojs så vackert..snyggt o höstigt!!!



~~♥Kramelikram Millan ♥~~

Till top