Nominerad hos Vi i Villa!

/ Permalink / 25
Idag fick jag en väldigt rolig nyhet via mailen. Jag har blivit nominerad och kan utses till "Vi i Villa gillar Bästa bloggen augusti 2009". Otroligt smickrande och vill du lägga din röst på min blogg så gör du det via förstasidan på "Vi i Villa". Lite längre ner på deras hemsida hittar du webfrågan och där kan du rösta på mig eller någon av de andra fyra nominerade bloggarna!


Foto: eget kollage från Vi i Villa
#1 - - Kerstin:

Klart att jag gör det. Vad kul! Grattis till nomineringen.

#2 - - mamma:

Hejsan!!!!!!!!!!

Vad glad jag blev.GRATTIS till nomineringen.



Du är BÄST.

#3 - - Anna:

Grattis, röstar direkt.



Mvh



Anna

#4 - - Karin/Rosa maränger:

Vad kul!! Grattis till att vara nominerad!

#5 - - Sök och du skall finna:

Bara att bli nominerad är ju stort nog! :) Så grattis och Lycka till!

#6 - - J o h a n n a:

Åh så roligt att du är nominerad! Ska självklart gå in och rösta på dig. =) Kram

#7 - - jenny:

Grattis till nomineringen!! Ska genast in och rösta på dig.

Och grattis i efterskott!!

Kram

#8 - - Anne-Lise på Min Gård:

GRATTIS till nomineringen!!! Du har verkligen en jättebra blogg!



Hälsningar Anne-Lise.

www.mingard.se

#9 - - Lilla jag:

Å vad roligt för dig :) Stort grattis!

#10 - - Britta:

Nu har jag röstat.

#11 - - A-C:

Grattis till nomineringen!

Jag har röstat!! Så klart på dig :)

Kram Ann-Christine

#12 - - Mrs. b:

Grattis till nomineringen - självfallet röstar jag på dig!

#13 - - de'fine:

Grattis, ska också rösta !!!

#14 - - Holmsunds blommor, Margareta:

Grattis, har just röstat på dig. Kram

#15 - - Monica:

Härligt.. !! och grattis, ska genast rusa in o rösta.. Ha en skön dag.. Moa

#16 - - Elin:

Självklart röstar jag på dig! Grattis till nomineringen!

#17 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Var inne och kollade alla 5 bloggarna. Det var enkelt att lägga rösten på dig!

#18 - - Nina:

Jag har röstat på dej

#19 - - Angelica:

Hej Karin!



Vad kul att de har hittat till din fantastiska blogg!



Kram på dig,

Angelica

#20 - - Angelica:

Har ju röstat såklart...=)! Testade att rösta två ggr vet ej om det funkade...=)



#21 - - Malin:

Klart man röstar:) Kram kram

#22 - - Zizzie:

Klart man röstade på dig :)

#23 - - Katja:

Nu har jag röstat på dig såklart :)

#24 - - Janne:

Grattis, vad roligt! Hoppas du vinner!

#25 - - ACJ:

Hej!

Grattis till nomineringen,

Klart jag röstar på dig, du gör så fina saker.



Kram!

Anna-Carin

Till top