Temavecka: Bokstäver - V

/ Permalink / 11
Nu är det andra dagen i temaveckan hos Tankebubblor och jag har idag valt att tolka Bokstaven V. Detta är kronan på vår lilla trädgårdsgroda som ni har sett i bla. detta inlägget. Visst ser det ut som den är ihopsatt av flera V:n... ;0)


Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Kronan är jättefin! Vilken bra tolkning! Ha en bra dag! Kram

#2 - - anna:

vilken bar tolkning, helt otroligt vad manga bostaver som finns lite har och var!!

kram

anna

#3 - - Lissen:

Fantasifullt och bra!

Med öppet sinne ser man så mycket mer!!!!

Ha det gott

#4 - - Å:

Häftig tolkning !!Det är ju verkligen bara fantasin som sätter gränserna !

Ha en bra dag :-))

#5 - - Nilla:

Visst är det roligt att upptäcka bokstäver! :-)

Fin bild du har.

#6 - - K:

vilken smart tolkning..hihi...verkligen klyftigt..

kram!

#7 - - Linda:

Kanonläcker bild :)

#8 - - Designtjejen:

Vad fin!! Jätte härlig tolkning! äR så roligt att se alla tolkningar. Jag som så gärna vill vara med.. men jag har inte hunnit.

Kramis

#9 - - dahlarna:

Superfin bild! Passar mig som börjar på V....

Så synd att jag inte hunnit vara med på denna temavecka... Ser så skoj ut! KRAMISAR!

#10 - - AnCa:

Väldigt Vackert V!!!



Vänligen // En AnCa

#11 - - anna:

Smart! Roligt det verkar med temaveckan :-)

Till top