Tisdagstema: Sovrum

/ Permalink / 8
Den här veckan handlar Tisdagstema om sovrum hos Fabriken . Jag tänkte visa mitt senaste inköp som passande nog ligger i sovrummet just nu. Jag har nämligen lyckats lägga vantarna på ett riktigt fin pläd med virkade mormorsrutor. Pläden är i storlek 140x210 cm så den är stor nog att mysa med i sängen... Fler sovrumsbidrag hittar du via Tisdagstema.

Tips! Vill du också visa sovrumsbilder idag? Häng med på mitt bidrag och länka med en kommentar nedan!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Elin:

Hej!

Vilken underbar mormorspläd du fått tag på. Jag började virka en för ett tag sedan men det blir nog inte mer än en liten liten bebispläd. :)



Ha en bra dag. Kram Elin

#2 - - Nanna:

Den där är ju riktigt fin! De är ju så varma o goa dessutom! :)

#3 - - Linda:

Jättefin pläd! Gillar färgkombinationen!

#4 - - Lotten:

Såå fin mormorsfilt! Härliga färger...

#5 - - Maria:

Åh vad härlig! Är den ny eller ett loppisfynd kanske?

Ha en fin tisdag!

Hälsar Maria

#6 - - Lilith:

Vilken fin mormorspläd du hittat! Håller själv på med ett riktigt evighetsprojekt, nämligen att virka just en mormorspläd. Det är många, många rutor kvar, men så härligt det kommer att bli när den äntligen är färdig och jag vet att jag gjort den själv!

Ha en fin tisdag!

#7 - - Victoria:

Vilken ljuvlig mormorspläd! Kul när man hittar såna där guldfynd!

He en bra dag!

Kram Victoria

#8 - - Tina // Peppar & Vanilj:

Plädar som den riktigt andas mys och lite kärlek tycker jag =) Passar därför väldigt bra i ett sovrum...eller hur!?



K R a M // T i n a

Till top