10-10-10

/ Permalink / 7

Ni har väl inte missat dagens datum? Nämligen jämna nummer i form av 10-10-10. För oss är det här dagen extra speciell. Vi firar nämligen sidenbröllop idag för vi gifte oss den 10/10 1998 något som våra barn uppmärksammade genom att bjuda oss på bullar i sängen imorse... Maken vet att jag är en stor Hitchcock-fantast och han överraskade mig med en samlingsbox med alla Alfred Hitchcocks filmer! Nu ser jag verkligen fram emot trista höstdagar framför tv:n... *ler* 

Nedan ser ni mitt nyköpta smyckesskrin i form av en gammal sockerburk. Otroligt söt eller hur? Mitt bidrag till söndagsbilden hos Fabriken.


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration

#1 - - Mrs. b:

Stort grattis på bröllopsdagen!

#2 - - isa:

Stort grattis och vilket braigt datum. Vi firar nio år i dag som par och näst år har vi tänkt gifta oss. Hoppas att ni får en mysig dag kram isa

#3 - - Emma:

Fin liten burk :)

#4 - - Proforma - Irene:

Grattis på bröllopsdagen!

Kram

#5 - - Anna/Rackarungarar:

Vackert datum att göra något storslaget! Ironiskt nog står jag och lagar korv stroganoff, storslaget värre!

Sockersöt burk!



Kram Anna

#6 - - Nanna:

Grattis på bröllopsdagen! SÅ mysigt att era barn noterat detta! :D

#7 - - Laila:

Ett jätte grattis (lite försent) på bröllopsdagen.

Såg den underbara lilla sockerskålen och föll pladask! :-D ♥ Hur underbar som helst!

Till top