Grönt och skönt till Påsk!

Högtider - stora & små / Permalink / 15
Oj, vilken fart mina frön fick! Det var verkligen rätt beslut att ge dem lite "växthuseffekt". Se bara vilka fina gräsodlingar vi fått precis lagom till påskhelgen. Nu har vi dekorerat med både kycklingar, hönor och godis och dottern gjorde en liten påskhälsning som vi satte fast med en bit aluminiumtråd. Nu är vi redo för PÅSK!! 


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Åse - Interiörguiden:

Så fint du har gjort!

#2 - - Therése | Stylish-B.se:

Mycket mycket fint.

#3 - - Lisa:

Oj så fint! Friskt Grönt Härligt gräs!

#4 - - Helena ROOM AND SERVE:

Så fint!

#5 - - Sally och jag:

Enormt fint det blev!



Önskar dig en riktigt glad påsk.

Kramar från

Sally och jag

#6 - - Jenny:

Vilket fint påskgräs! Jag måste bara få fråga var du har köpt den turkosa skålen med små fötter? Den är så otroligt fin!!!



Kram och GLAD PÅSK!!!

#7 - - Jenny:

Vilket fint påskgräs! Jag måste bara få fråga var du har köpt den turkosa skålen med små fötter? Den är så otroligt fin!!!



Kram och GLAD PÅSK!!!

#8 - - Karin på Ellas Inspiration:

Så roligt att ni gillar mitt lilla påskpynt!



Jenny! Den turkos skålen har jag ärvt efter min älskade mormor. Hon hade så mycket fint i sina gömmor som jag försöker att använda i vardagen.



Kram Karin

#9 - - Annica:

Så gulligt=) Den turkosa skålen skulle göra sig fin fin till en gräddkanna jag har. Också den ärvd av mina föräldrar kanske från samma serie...??Ha det gott /Annica

#10 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Supergulligt! Glad Påsk! /Ammi

#11 - - Annette:

Jättegulligt!!!

Glad Påsk!



Kram Annette

#12 - - Margareta, Holmsunds blommor:

Blir riktigt glad av alla dina påskdekorationer. Ha en trevlig påsk!

#13 - - Moa:

Glad Påsk på dig.. och så fint gräs du har.. =).. och den turkosa skålen, en exakt likadan står här hos mig oxå.. =).. Moa

#14 - - Annika Blomsterpassion.se:

Så vårligt och fräscht! Det var ett bra tips. Ha en fin påsk // Annika

#15 - - Ann:

Jättefint och glatt!

Till top