Ugglor i mossen...

Inredning & Shopping / Permalink / 9
Förstår inte riktigt hur det gick till med det skall visst vara en Uggla att inreda med i höst. Min älskade mormor, som inte finns med oss längre, samlade på ugglor och det är faktiskt lite roligt att inse hur före sin tid hon faktiskt var! Några ugglor har sonen ärvt som står på hans rum och kanske skall jag fråga om man får låna dem lite...

Här ugglor i både stort och litet format. Wallies i Uggleform från
Perlan Living. Kökshandduk, träuggla och kudde från Village. Tallrik och doftljus från Lagerhaus.

Foto: eget kollage med bilder från Perlan Living, Village och Lagerhaus
#1 - - Iris:

De där ugglegrejerna från Village var ju supersöta. Gillar verkligen ugglor av någon anledning, de ser så roliga ut :)



kram /iris

#2 - - Katja:

dom är ju jättesöta :)

#3 - - Anna:

Vilket snyggt tyg! Oväntat motiv men kul.



Mvh



Anna

#4 - - Dahlarna:

Vilka söta ugglor du har hittat! Jag äger ingen uggla ännu, men man vet aldrig...



Jag har lagt till din blogg bland mina länkar i högerspalten. Hoppas att det är OK??



KRAMAR!

#5 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Vilka sötskojiga ugglor.

#6 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Även jag har fastnat i uggle-träsket! Tycker de är så goa! Kan tipsa dig om KG Designs ugglor i silikon, jättesöta! Kan även användas som sparbössa! Ha en fin kväll! /Emmy

#7 - - Malin:

De sär ugglehanddukarna från Serholt säljer jag också i min butik och jag är riktigt sugen på att ta hem en till vårt kök:) Älskar söta små ugglor:) Kram kram och hoppas din helg varit bra?

#8 - - Anette:

Åh, såg den där kudden häromdan men nu vill jag ha alla de här grejerna! O som tur är har Village haft nyöppning och Lagerhaus öppnar om nån månad här i stan ;)

#9 - - Linda B:

Har själv snöat in mig totalt på ugglor! Älskar dem!

Till top