Ny tidning - 101 idéer!

Pyssel / Permalink / 10
Igår damp det ner ett kuvert från Allt i Hemmet och i låg ett rykande färskt nummer av den "nya" tidningen "101 idéer". Man har nämligen valt att väcka liv i en förlaga från 80-talet och det är verkligen kul! Tidningen dyker upp i din butik 12 maj men jag har alltså fått förmånen att tjuvkika och oj, så mycket roligt pyssel den är fylld med! Här hittar du allt från betonggjutning, hur du ger dina möbler panierad look, får ett nytt trädgårdsliv och dessutom tips på hur du kan sy söta gosedjur av gamla stuvbitar. Håll utkik i en butik 12 maj!

Tips: Fler idéer att använda stuvbitar till får du här!


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - ann granlund:

Hej Ella! Vad kul men idétidningen. Jag kommer ihåg den. Följer din blogg. Hälsar Ann från Åland

#2 - - Iris:

Verkar ju vara en bra tidning, får titta lite närmare på den när den kommer ut i butik :)



kram /iris

#3 - - Inspirera Mera:

Jag har också fått läsa den i förtur. Även om jag inte är så pysslig av mig så tycker jag det var en underbar tidning. Man blir verkligen sugen på att pyssla. Kram Sandra

#4 - - Caroline:

Så kul med en till tidning. Ha en bra helg!

#5 - - Härligheter enligt Erika:

Tack för hjälpen med korgstolen. Kanske det blir sånna på verandan vi har ännu inte bestämt oss. Jag undrar om du kan hjälpa mig med att hitta en passande matta modell stor, minst 2 ggr 3 meter och gardiner till vår nya Howardsoffa, se

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9312221



Kramar Erika

#6 - - susanne:

Tack för tipset, jag håller utkik efter tidningen.

#7 - - Petra:

Tack för tipset! Den tidningen måste jag ju kolla in!

#8 - - pysseliten:

Kul 12 maj :) betong gjutning var ju jätte kul :)

Har sett du gör jätte fina saker , jag testa lite för några dagar sen innan jag hitt din blogg

Men nu måste jag testa mer när jag hitta dina fina saker :)

#9 - - Monika.stalberg@aih.bonnier.se:

Jättekul att du gillar tidningen! hälsningar Monika/Allt i Hemmet

#10 - - Maja:

Vilken kanontidning. Måste köpa snarast. Fina äpplen du gjort med ljus också.

Till top