Nu skall det bli ordning!!

/ Permalink / 11

Nu är det snart slut på kaoset bland tidningar, papper, TV-spel och annat löst. Igår smet jag från jobbet lite tidigare, övertalade sonen att hålla mig sällskap och så for vi en sväng till IKEA. Han har gått i sin fars skola (hi hi) så säger man att vi skall köpa förvaring då är det det som gäller.... Japp, jag kom "bara" hem med det jag skulle och sonens ord klingar ännu i öronen "nej mamma, du behöver inga nya kuddar, nej mamma vi har servetter, nej mamma du har massor med ljus"... Ja, det var bara att skynda förbi. I vart fall fick vi med oss den här laddningen hem så nu skall här organiseras! Återkommer med resultatet!


Foto: eget kollage från IKEA

#1 - - Iris:

Å vad roligt det är att organisera när man köpt helt nya saker :) Ska bli roligt att se resultatet!



kram /iris

#2 - - Elin, elinphoto.se:

Åh, jag blir allt lite avis att ni har så nära till IKEA :-)!

Vilka bra grejer ni fick med er hem.



Kram // Elin

#3 - - Kristina- Fru Inredning:

Skönt att få lite ordning:) Blir kul att se resultatet sen.

Ha en bra dag!

Kram Kristina

#4 - - Leonora - The Magic Memories:

Godmorgon :)

allt väl?

#5 - - Nillonen:

Sonen är en klok liten man! Det gäller att hålla mamma kort....:)

Ha det bra!

#6 - - Kerstin:

Det är ju så himla roligt att få ordning när man har köpt bra saker och det har du ju gjort. :)

Men vilken son du har! Jag blir imponerad. Igår var jag och dottern på IKEA och då fick jag tala om för mig själv, "Nej Kerstin, du behöver inga servetter och du behöver inga ljus". ;) Vad är det med ljus och servetter?

Ha en jättefin dag.

#7 - - Lilla jag:

Härligt med ordning!

#8 - - Mamma:

Det blir JÄTTESNYGGT,det ser jag redan nu.

Kram,Kram

#9 - - Inspirera Mera:

Vad härlig med ordning och reda!

Kram Sandra

#10 - - Jossan:

Skönt att få lite ordning, fint oxå, mina barn reagerar likadat som din son, visst är det så att barnen nästan fungerar som en förmyndare på IKEA!

#11 - - JENNIFER RAMOS:

Oh! I saw those all at IKEA when I visited a few weeks ago..I bought a few of the magazine holders, they are great + were on sale!



Till top