Nyårskarameller...

Inspiration / Permalink / 34
Så var det då ett nytt år, 2009! Jag hoppas att ni hade en lika trevlig avslutning på det gamla året som jag. Fylld med god mat och dryck i trevligt sällskap, svårt att slå! Idag är det första dagen på 2009 och jag tänkte att vi startar med en riktig färgexplosion genom att kika in hos några som valt att inreda sina hem likt riktiga nyårskarameller i härliga färger!





Foto: Marie Claire Maison
#1 - - Annika:

Vilka härliga bilder! God fortsättning! Kram ♥

#2 - - Lorei:

Vilka underbara bilder!! Vad sugen jag blev på färg nu då!! De här ska jag spara i min inspirationsmapp! Speciellt "sänggaveln" på bilden högst upp. Det ska jag nog göra ngt med... Är det ok om jag lägger upp samma bilder hos mig?

#3 - - Mindy:

God fortsättning på det nya året..

#4 - - Proforma:

Det var färggranna karameller!

God fortsättning till dig också!

Kram

#5 - - lilalili:

Japp, det var verkligen färgrika karameller som frestar! Skönt att en del karameller går att avnjuta via bild ;)

Ha ett underbart 2009!

Kramis

#6 - - Synne:

Hej och tack för besöket hos mig.

Så fina dina bilder är. Njuter för fullt av dom.

Skulle gärna ha det där köket....

Sitter här med lite frossa och feber. Önskar att man kunde bli frisk.



Önskar dig en god fortsättning på 2009.

Kram Synne.

#7 - - Lorei:

Tack så mycket! Inlägg ligger uppe med vederbörlig cred. :)

#8 - - Lorei:

Tack så mycket! Inlägg ligger uppe med vederbörlig cred. :)

#9 - - Lorei:

Oj... det blev visst dubbelt. Du får rensa. ;)

#10 - - Miss Agda:

Ja, visst är det härligt med färg! GOTT NYTT ÅR!

#11 - - Stina-Hemma på Landet:

Åhhh...ibland är det härligt att se sådana där härliga klatchiga färgrum.:-) Kramis gumman! Ha det gott du med!:-) Kram Stina

#12 - - Att ha det gott:

Där vill jag bo tack

#13 - - Karin:

Detsamma detsamma!:) ha en fin start på nya året! kram!

#14 - - Frida:

Härliga bilder, det är häftigt att våga inreda med mycket färg! :) Lapptäcket och kuddarna på sängen var underbara...

#15 - - Mia:

Tack detsamma önskar jag dig! /Maria

#16 - - Pialotta:

Färgstarkt verkligen.. smaken är som baken, men visst blir man lite glad då man tittar in i det hemmet:-)

God fortsättning på dig oxså:-) Kram

#17 - - kajsa:

gillar rummen! skithäftiga, god fortsättning!

#18 - - kajsa:

gillar rummen! skithäftiga, god fortsättning!

#19 - - Nettan:

Ja det var läckert, färgsprakande! Gillade verkligen bilderna från Darryl Carter..mer min stil!

Kram Nettan

#20 - - Lotta:

Jag är dålig på färg men det är vackert att se på.

Kram Lotta

#21 - - morsdeka:

God fortsättning! KRAMEN!

#22 - - Junitjej:

Hoppas din första dag på det nya året har varit bra!

#23 - - Sara:

hej! god fortsättning önskar jag er :) måste tacka för all inspiration du gett mig det senaste året, lika roligt att kika in till dig och se vad du skriver om..



dessa hem är riktiga vitamininjektioner ;) gillar dock en lugn bas i rummet, som man blandar med lite färg.. gillar ju som sagt svart, vitt, silver och rött..



ha en underbar kväll :)



stor kram sara

#24 - - Sofia:

Vilken härlig färgglad start på det nya året:D Min favorit var köket. Själv har jag fastnat i svart/vitt/grått men jag ÄLSKAR mönster:)

Inspirerande bilder!

#25 - - Katja:

Hoppas du får en finfin början på det nya året :)

#26 - - Ullis/Leva på landet:

Mycket föärg var det. Härligt att se på men jag skulle inte klara av att ha det själv.



God fortsättning!

Kram Ullis

#27 - - ONE SMALL DREAM:

Tack så mycket! Önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året.



Kram

#28 - - Veronica:

Ett riktigt gott nytt 2009 önskar jag dig :)

#29 - - Hanne:

Takk, det samme. Jeg har hatt det flott. For noen flotte fargebilder. Deilig å se. Vi ses. Hanne

#30 - - Anna-Carin:

Hej! killar köks fotografiet,precis i min smak.

God fortsättning på det nya året.

// Anna-Carin

#31 - - Kerstin:

Ditt inlägg var nästan som fyrverkerier för ögat. ;)

Härliga sprudlande färger.

God fortsättning på det nya året.

#32 - - Piffa och puffa:

Åh vad jag önskar att jag hade gått in på din blogg lite tidigare. Så fina dukningar med dessa julgranskulor. Det ska jag komma ihåg till nästa nyår.

Kramar Anette

#33 - - Helena på R&S:

Så skitsnyggt! kRAMEN!

#34 - - Mia Blanche:

Älskar färg! Verkligen läckert!

Till top