Fynd-skålar...

/ Permalink / 14
Nu har jag varit igång med mina fyndinköp igen... Jag har en tid varit på jakt efter några snygga enkla frukostskålar och jag måste ju säga att återigen så har Rusta gjort det! Hittade de här vita skålarna i veckan till det facila priset av 9,90 st och då var jag ju bara tvungen att göra ett litet inköp. Är väldigt nöjd med mitt fynd!

Förutom att vi skall ha dem till frukosten så fungerar de utmärkt till annat.


Inför lördagsmiddag på altanen...


Perfekt storlek för en sallad för två...


Det här söta lövet har jag fått av min mormor, utmärkt till flingsalt!


Lite mysbelysning måste man ju ha!

Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - Lotta:

Oj, såna fina skålar vill jag också fynda! Har varit ute efter nya vita skålar en tid! Synd att inte Rusta finns här..



Kram,Lotta

#2 - - Proforma:

Då måsta jag rusa till Rusta, vill gärna ha sådana skålar... och vilket bra pris! Tack för tipset!

#3 - - Anki:

Tufft med svart på altanen! Skålarna är jättefina!

#4 - - Designtjejen:

Dom var jätte fina!

KRAM

#5 - - Annica:

Jättefina skålar till ett mycket humant pris!



Kram Annica

#6 - - dahlarna:

Skålarna var ju jättefina! Vill ju jag också ha... Usch vad HA-galen jag är... ;-). Ja, på Rusta kan man verkligen göra fynd numera! Jag är fortfarande glad för att jag hittade Landslagslampor till barnen där! :-)



FINA bilder från altanbordet!

KRAMISAR!!

#7 - - Lisa:

Den lyktan från Eva Solo har jag kikat på, den är så vacker!

#8 - - Mia:

Alltid roligt när man gör fynd! De var ju också klassiska, kan användas till allt.



Kram Mia

#9 - - Linda Nordh:

Åh, vad jag blir inspirerad av dej. Jag är en rätt ny läsare av din blogg men jag gllar den mer och mer!

#10 - - Sandra:

Det var ett härligt fynd! De var riktigt fina skålar, kram Sandra

#11 - - Hanna-Sofia:

Jättefina skålar, vilket fynd!

#12 - - matte:

håller med, den där typen av skålar är jättebra - till en massa! jag har nåt liknande från IKEA men jag ska sluta köpa porslin och glas därifrån.. de bara spricker och går sönder! Usel kvalitet. Mina Ikea-skålar har krackelerat fullständigt :(

Får nog ta en sväng till Rusta istället :)

#13 - - EmmaP:

Lövet är jättesött ju :)

#14 - - Anna:

Så mycket fint jag hittar hos dig, lägger in din länk hos mig =)

Till top