Tre små Änglalika ord...

Pyssel / Permalink / 3

I måndags tipsade jag om hur du kan göra ett personligt hjärta i lera att ge bort till Alla Hjärtans Dag. Idag visar jag små änglar som jag har gjort på samma sätt dvs med en pepparkaksform. Jag har använt samma vita lufttorkande lera från Panduro Hobby som när jag gjorde mitt hjärta. Orden är skapade med metallstansar från Clas Ohlson. Låt dina änglar torka i rumstemperatur och lacka sedan med oceanlack.

Idag är det en extra kärleksfull dag för mig... Grattis till min älskling på vår årsdag!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration

#1 - - Annika Olsson:

Vilka söta änglar och grattis på er dag!



#2 - - Nilla:

Vad fina! Jag blir sugen på att göra! :-) Ha det bra

#3 - - Pysselmani:

Oh, så sött! Och vad fint det blev med den lilla texten.

Till top