Tjepen - den nya inredningsdetaljen...

Inspiration / Permalink / 8
Man ser den överallt just nu, tejpen som inredningsdetalj! Allra "hetast" är den av japanska märket WASHI. En maskeringstejp som enkelt går att flytta utan att den lämnar märken efter sig. Perfekt för snygga kollage eller för pyssel! I like!!

Tips! Hos Designat.nu hittar du tejpen i flera färger och mönster. Kika här!




Foto: En mammas dag - WeronicaPinterest och Stil, Inredning och Design
#1 - - Mrs. b:

Visst är det en het trend just nu! Oavsett trend, så är det fint och även enkelt och snabbt att tejpa upp det man vill på väggen. Även jag har tejpat lite smått där hemma :-)

#2 - - VolangLinda:

det är verkligen supersnyggt. och praktiskt. visste inte att det fanns att köpa i Sverige så tack för tipset:)

#3 - - Malin:

Att tejpa upp egna kollage är fint tycker jag. Även praktiskt för barnfamiljen, som bara kan tejpa upp ungarnas konstverk:) Kram Malin

#4 - - Anonym:

Piffar verkligen upp!

#5 - - Brunkullan med Mosipperötter:

Så perfekt! Min yngste gillar att sätta upp affischer på väggen, men det blir så fula märken av knappnålarna....Måste köpa denna tejp:)



Susanne

#6 - - Josefine Laul:

Ååå, jag tycker det är så förbaskat snyggt alltså!

#7 - - Jenny:

Va bra att du länkar till ett ställe som säljer tejpen. jag har letat febrilt på nätet utan lycka. Tackar!

#8 - - Emelie:

Ja visst är tejp trendigt! Men det är ju så roligt och snyggt med tejp! Äntligen finns det lite roligare tejper prickig, randig osv! Hurra! //Emelie

Till top