Tävla & Vinn presentkort hos Epla

/ Permalink / 26

Du har väl inte missat att den norska hantverkssajten Epla finns nu i Sverige. Epla är en plats där man kan köpa och sälja hantverk och egen design. För att fira öppnandet i Sverige har du nu chansen att vinna ett presentkort på 800 kr att shoppa för hos Epla.

Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att svara på nedanstående frågor i kommentarsfältet. Lycka till!


1) Vilken produkt ur Eplas sortiment är din favorit? Motivera kort.
2) Vilken typ av hantverk skulle du vilja hitta i sortimentet? Motivera kort.
3) Öka dina chanser att vinna genom att "
Gilla Epla på Facebook" och/eller länka till tävlingen från din blogg.

*Tävlingen pågår t.o.m den 2 oktober 2011. Vinnaren erhåller ett presentkort om 800 kr hos Epla.se. Bäst motivering utses av Epla och kan inte överklagas. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren.

En liten norsk höstferie drog ut på tiden men nu kan jag äntligen meddela att Siw och Torunn hos Epla har dragit en vinnare. Ett stort grattis till Erica som vann i tävlingen om ett presentkort på 800 kr hos Epla.se!


#1 - - Maria T:

1. Jag gillar brickorna från Johanna b

2. Jag vill gärna se mer pappersprodukter tex inbjudningskort.



Hoppas på tur.

#2 - - Ninni:

1.min favorit är nog de svarta torgvantarna i merinoull. Dom är så fina!



2.Skulle nog vilja hitta lite smycken eller nagellack?



3. jag har gillat det på facebook nu!:)

#3 - - AnnikaS:

Jag hoppas absolut på tur!



1. Inte helt lätt att välja favorit, men favoriten blev en vinröd börs med ugglor från Tinni syr.



2. Jag vill hitta små inredningsdetaljer, t ex knoppar, små betonghjärtan/stjärnor med mera.

kram Annika

#4 - - Anna:

1. En av mina favoriter är de fina slottskassarna. http://epla.se/handlaget/produkter/293934/

2. Jag skulle gärna se fler snygga tygkassa. Praktiskt och kul hantverk som är bra när man handlar och slipper ha massa onödiga plastpåsar.

3. Jag gillar redan epla på facebook.

#5 - - Sara Ohlgren:

Jag blev superförtjust i det gröna, håriga och virkade halsbandet av Ann Helens design. Smycken och hantverk står högt på min lista, mer sådant! Är inne och tittar nästan varje dag (och gillar därför redan epla på facebook)

#6 - - Åse - Interiörguiden:

Jag blev verkligen förälskad i de Handstickade damvantarna i 100 % ull.



Jag skulle vilja se mer grafik eftersom jag älskar att smycka mina väggar med vackra tavlor.



Jag gillar!

#7 - - Erica:

Åh jag måste nog starat ett konto där själv och sälja mina saker! :-)



Vill givetis vara med och tävla också.



Gillar Johanna B saker!

Vill se mer grafiska tryck.



/erica

#8 - - ANNIKA:

1 .svårt det finns så mycket ,men väljer silverringen på bilden.

2.mer silver smycken.

tävlar och hoppas på turen...

#9 - - Petra:

1. Väska - Always follow your heart. En otroligt snygg väska i jeans tyg. Har länge letat efter en lite mindre väska i jeans och här fanns den...

2. Olika te sorter & te muggar. Även saker gjorda i betong vore trevligt.

3. Är vän i facebook

#10 - - therese:

1. De grafiska tavlorna är en stor favorit!

2. Mer hantverk i trä skulle vara kul och väldigt aktuellt!



Hälsningar,

Therese

#11 - - Inger K:

1 Cat on Cushions av Carolina Grönholm

2 Lite mer Sockersöta kuddar med Spets,det ledsnar man aldrig på.Lite mer Hantverk i trä borde också finnas.

Hälsningar

Inger K

#12 - - Sussie:

1: Blev jätteförtjust i tavlan "Regnigt" som gärna får hänga på väggen över bokhyllan jag nyss målat om i blank vitt.

2: Tyger och fina knoppar är alltid nice :)

Självklart GILLAR jag Epla på facebook!

#13 - - emma:

1, Min favorti får bli Bricka "Linn" svart rund av Malin Jönsson



2, Gärna smycken gjorda av gammalt porslin



3, länkar från min blogg

#14 - - Jessica:

Hej!



1. Sötaste karamellen är absolut den rosa mössan med flugsvampar från Otygligt. Jättefin!



2. Skulle älska att hitta fina vuxenplagg. Det är så roligt att handla något snyggt som producerats i liten skala.



3. Gillat på FB!

#15 - - mammaV:

1. Svårt! Men jag fastnade för lampan "Maggi", den i rött hade varit pricken över i över bordet i köket!



2. Jag hade gärna sett ännu fler lampor, älskar lampor! Det ger sånt djup i rummet att ha rätt lampa, rätt belysning. Men också ljuslyktor, både till inomhus och utomhus.



3. Har gillat på FB! :)

#16 - - Maggan Larsson:

1. Ujuj vad svårt... Det slutar med att stå mellan dagoboksblad från form-re-form och vykort från Majali för här hemma behöver vi få upp något på väggarna. Vilka fina illustrationer! Det får ändå bli dagboksbladen! De är inte "nya" på något sätt men jag gilar det strama och tror att de kommer hålla länge. De passar i barnrummet, tonårsrummet, första egna lyan och ja - för alltid.



2. Jag vill se mer grafiska tryck! Roliga inbjudningskort/tackkort/dopkort/bröllopskort etc Med roliga menar JAG att de kanske inte behöver vara så "traditionella" som de brukar, utan med en liten twist



3.Gillar på FB

#17 - - Karoleen:

1. Min favoritprodukt är dessa hjärtörhången (http://epla.se/handlaget/produkter/309346/ ), de är så otroligt vackra och så enkla... precis som jag vill ha dem.

2. Jag skulle vilja ha en fotokategori. Där man kan köpa vackra fotografier som säljs i liten upplaga.

3. Gillat på FB.

#18 - - Sofia:

1. Gillar Sverigekartan skarpt! Cool! http://epla.se/handlaget/produkter/300460/

2. Meeera stickat! Gillart!

3. Gillar på fejjan!

#19 - - Annelie:

Underlägg Maskrosor blev förälskelse direkt! Gärna fler härliga grafiska illustrationer på allehanda hantverk. Gillar på Facebook.

#20 - - johanna:

1) Det var inte lätt att välja ut EN favorit ut Eplas sortiment ;) Jag förälskade mig direkt i allt av "Midnight Market"; speciellt halsbandet "Whistle and I´ll come to you" eller halsbandet "Anatomy of a murder".

2) Jag skulle vilja hitta grafiskt hantverk (tavlor, tryck, vykort) samt accessoarer i olika former såsom smycken, vantar, väskor, bälten, hårsmycken osv Detta för att jag älskar pricken "över i" på en outfit. Då är det kul med unika tillbehör..

3) Jag gillar Epla på facebook, tjohoo!

#21 - - Anna l:

1. Var inte lätt att välja EN favorit - finns ju hur mycket som helst men till slut fastnade jag extra för dem här http://epla.se/handlaget/produkter/294242/

Underbara sockar som man bara längtar efter att få sätta på sig en mörk, kulen höst/vinterkväll och eftersom jag själv är kass på att sticka....



2. Doftljus - älskar ljus av alla de slag



3. Gillar på fb - Anna Lundkvist

#22 - - Johanna.B:

Blir så glad av att läsa att det är flera stycken som gillar mina produkter i Epla's sortiment. Det tackar jag för och önskar alla lycka till i tävlingen!



Kram

/Johanna

#23 - - Ulrika:

1. Oj, vad svårt! Jag gillar Johanna B:s grytunderlägg och form-re-forms dagboksblad. Båda nyproducerar saker med retrokänsla, love it!



2. Gärna lite fler roliga saker av retrotyger: börsar, necessärer, tygkassar. Fler grafiska tryck (gratulationskort, tavlor i olika storlekar) skulle också uppskattas.



3. Jag gillar Epla på Facebook.

#24 - - Magdalena Söderlund:

1. Jag älskar barnkläderna från Pumpalot och mest Baggy Jeans Star grey.

2. Jag vill se mer barnkläder, grafisk konst och smycken gärna i trä eller silver. Det som finns där redan är ju fantastiskt det med =)

3. Jag gillar Epla redan på facebook.



Kram Magda

#25 - - Mrs. b:

Johanna B's klöver har fastnat på näthinnan, fina!

Jag skulle gärna se mer smycken, t.ex. långa halsband av små träkulor, i enklare former utan krusiduller. Det finns redan många fina halsband där, men det känns ändå som det finns en liten lucka att fylla för oss som gillar lite mer sparsmakat och stilrent.

#26 - - Sandra Larsson:

1.Min favorit är konsten och alla fina tavlor, speciellt Majalis underbara illustrationer.

2. Lite roliga plånböcker vore inte fel.

3 Gillar på FB (Sandra M Larsson)

Till top