Nygrens mysiga café

/ Permalink / 5
Igår tog jag med mamma och sonen och åkte vill min goa moster och hennes man i världens mysigaste stad, Alingsås. Maken och dottern var sjuka så de fick stanna hemma. Vi hade en underbar dag och hann med både fika, restaurangbesök och avslutade med att uppleva Lights in Alingsås... Återkommer till det...

Fika gjorde vi hos supermysiga Nygrens Café som har galet gott hembakt! Ett besök rekommenderas!

#1 - - Anonym:

Ser himla mysigt ut!

#2 - - Sofia - Sofias Inredning:

Åh va kul att du gillar våran fina stad och Nygrens Café. Har länge tänkt att jag skulle gå förbi och ta fina kort på Nygrens för att lägga ut på bloggen - men du hann visst före ;) Vad tyckte du om Ljuset då?

#3 - - Tess - Fröken Fjäril:

Ser väldigt mysigt ut =)

#4 - - Nellie:

Ser underbart mysigt ut, har dock inte direkt vägarna förbi Alingsås. /Nellie

#5 - - Sofia - Hildas Hem:

Åh, så du har varit på Nygrens. Det är verkligen ett supermysigt café i en underbar lokal. Jag var också där i lördags och fikade. Mycket mysigt!



Jag önskar dig en fin dag!

//Sofia

Till top