Några andra favoriter i min bloggshop...

/ Permalink / 3
I måndags såg ni ju den roliga kakburken som finns i min webbshhop och idag tänkte jag visa två av de andra favoriterna. Nämligen den stora vita korgen och filten med den härliga bollfransen som är jag helt förälskad i! Korgen passar både som förvaring, till somriga planteringar eller till picknicken! Både korgen och filten hittar du i min bloggshop tillsammans med både ljusstakar (som du såg här) och kakburken. Tårtfatet som jag även valt ut får du se lite senare i veckan så håll utkik. Klicka här för att besöka min webbshop i samarbete med Lagerhaus.

Ni som håller koll på mig även på Facebook såg att jag fick leverans av två stycken PS Vågö härom kvällen. Det var min supergulliga kompis K som gjorde ett stopp på IKEA och shoppade mina efterlängtade stolar!
 

Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Monika:

Vad snyggt det blev ihop! Alltid kul att kika in här och bli inspirerad. Jag gillar både kakburken och korgen. :-)

#2 - - Marita:

Den filten var ju underbar. Vilken härlig färgklick!

#3 - - Designtjejen/Emmelie:

Vad fint du har gjort det!!!

Till top