#1 - - tina:

Jättesnygg...har inte sett den i svart. Vi har en odlingsvitrin i zink, köpt ikea för längesen och det är mysigt att ha lite växter kuddar mm där.



kram!

#2 - - Karin på Ellas Inspiration:

Tina, ja att den var svart var liksom "pricken över i"...



Du får skicka mig bild på din!



ellasinspiration@comhem.se



Kram Karin

#3 - - jenny:

ett växtvitrin skulle passa fint på uteplatsen hos mig med:) vilken härlig bild de hade på uteplatsen.

#4 - - Malin:

riktigt bra ide det där :)

#5 - - Maria - med bebis i magen ☆:

vilken underbar uteplats!

#6 - - Linda:

Vilken mysig altan, jag gillar när man blir omringad sådär av huskropparna. Jättefint odlingshus! Kram Linda

#7 - - Margareta:

Åh hjälp vad snyggt! Vill ha. Tack för tipset.

#8 - - Susanne:

Perfekt! Tack för tipset. Är precis på jakt efter ngn form av väsxthus som inte tar allt för stor plats. Nu ska jag definitivt kicka in på Hasselfors Garden!!

#9 - - sofia:

superfint! jag har också sett någonstans att någon hade byggt ett litet odlingsskåp av ett gammalt fönster, vilket också var fint!

Till top