Ellas Inspiration + Lagerhaus = webbshop!

/ Permalink / 12

Ja, mina vänner nu är det dags att avslöja den stora nyheten som jag har haft på gång. Idag är det nämligen premiär för Lagerhaus att öppna webbshop och det gör dom här hos mig! Ja, ni läste rätt! *ler* Jag har inlett ett unikt samarbete med Lagerhaus och har fått välja några av mina favoriter som du nu kan shoppa via mig!


Men det är inte det enda du kommer att se av mig. *ler* När du besöker en Lagerhaus-butik kommer du även att se min "favorit" vippa på produkterna jag handplockat! Jag har valt prylar som är gjorda för mysiga stunder såväl inne som ute och har du inte närhet till en butik kan du alltså beställa dem direkt via mig. Klicka på bilden nedan så kommer du direkt till min webbshop under benämningen Lagerhaus c/o Ellas Inspiration!



Tips! Jag är även lagt till en ny Kategori som heter Ellas hos Lagerhaus där jag kommer att samla alla inlägg som handlar om det här spännande samarbetet! Sedan finns det även en ny knapp högst upp som heter "Webbshop" som tar er direkt till butiken!

#1 - - Sandra | Inspirera Mera:

Jag håller med det är ett härligt projekt! Roligt att du gillade saker jag valt ut. Gillar dina val också :)

#2 - - Marita:

Nu förstår jag varför du var pirrig. Vilken rolig nyhet och otroligt fina saker du valt ut. Jag gillar allihop./Marita

#3 - - Linda:

Men vilken rolig grej, GRATTIS! Vad spännande! Jag har på Lagerhaus igår, är så glad att de äntligen har hittat till Jönköping. Men annars vet jag ju ett ställe att handla på nätet nu då :)

Lycka till!

Kram Linda

#4 - - jenny:

oj vad trevligt:D

#5 - - Lilla jag:

Vad spännande! Stort grattis :)

#6 - - Malin Inspiration & design:

Hej!

Så roligt att se dina val! Så fina! :) Den där kakburken är en stor favorit hos mig, den ska absolut inhandlas. Och ljuslyktorna har jag redan. De finns ju i så härliga färger. :)



Tack för din goa kommentar hos mig!



Kram Malin

#7 - - Jessica:

Som jag skrev på FB imorse, så är det ju riktigt spännande och roligt med en ny webbshop! =)

Jättefina prylar du valt ut.



STORT grattis!



Kram

Jessica

#8 - - Ullis/Leva på landet:

Härligt!

De slog ju igen i Borlänge för ett tag sedan så jag har inget i min närhet. Nu ska jag kika in i butiken.

Kram

#9 - - Julia:

Vad roligt, vilken idé! Grattis! :)

#10 - - Junitjej:

Så kul med webshop!



Det är min brorsa som är VD för Lagerhaus.

#11 - - Anonym:

Vad kul! Hoppas du får bra provision på det du säljer och en rejäl hacka för din insats! Företag ska inte "utnyttja" populära bloggar utan att de får en ordentlig ersättning - för det är det något som är säkert är det att de tjänar många många tusen på din medverkan.

#12 - - Karin på Ellas Inspiration:

Tack för alla trevliga kommentarer och till dig som oroas över ev utnyttjande så kan du vara lugn! Vi är ett gäng "brighta" bloggare som vet hur vi gör affärer. ler Detta är ett samarbete som gagnar alla parter. Men håller med dig att det är viktigt att man inte låter sig utnyttjas. Det finns många märkliga erbjudanden som bloggare får och det gäller verkligen att stå bakom det man gör och att man inte säljer sin "bloggsjäl"!



Kram Karin

Till top