Makeover av en tvättmaskin...

Pyssel / Permalink / 60
Den här roliga idén snubblade jag över via Bolig Liv och den kommer från Ida Susanne med bloggen sukkertoyforoyet.blogspot.com. Hon har klätt sin tvättmaskin med vaxduk som hon har limmat fast men det borde funka att köpa självhäftade papper som finns på metervara eller en stor sk. wall sticker.

Tips! Hos min andra blogg Ellas Inspiration hos Kattis & Co kan ni se otroligt fiffiga lösningar på griffeltavlor! Passar ju även utmärkt i tvättstugan! Kika här!



Foto: sukkertoyforoyet.blogspot.com via Bolig Liv
#1 - - milla - andante:

Vilken fin idé!!



:)

#2 - - Blogg by Maliin Stoor:

Nice!



Men varför inte...? Riktigt bra!



Maliin

#3 - - Emelie, ESS Foto:

Det här är HELT i min smak! Nu önskar jag att jag hade en tvättstuga, eller en tvättmaskin till att börja med ....:)

#4 - - Andréa:

Vad snyggt :)

#5 - - Anonym:

Men vilken idé! så fint!

#6 - - Angelica:

Såg samma idé igår när jag bläddrade i 101 idéer :-) Grymt kul idé måste jag säga

#7 - - Sofias Inredning:

Vilken rolig idé! Superenkelt och billigt! :) Ha en bra dag! Sofia

#8 - - malin:

vilken bra idé, tvättmaskiner är ju ganska fula :)

#9 - - sara:

sött!

#10 - - Anonym:

Super smart ju! Nästan längtar tills jag kan skaffa en :D Eller kanske ska smyga ner till tvättstugan och göra en make over på dom :P

#11 - - karin:

snyggt! :)

#12 - - MaryCaroline:

Jo, men såna här grejer har jag sett förut :) Inget nytt fenomen, men det är smart :)

#13 - - LORISSA LOVEBOMB:

superhärlig idé, och snyggt blev det :D

#14 - - Daniella:

Den blev jätte fin, skulle vilja ha en sån ;O för varför inte ha det snyggt i tvättstugan hemma så man vill dit oftare och tvätta och så? =)

#15 - - Nanna:

Så smart om man har en ful tvättmaskin!!!! Måste kika in på hennes blogg! :)

#16 - - Ida Susanne:

Weee..

Hva kul å finne min ide' her inne hos deg :)

Tusen takk for at du likte ideen min og laget et helt innlegg om den unber kule vaskemaskinen min knis



Thank U



Kram Ida Susanne

#17 - - Louise:

vilken super ide! Den ska införas!! :D

#18 - - Karin:

Har haft vaxduk på mitt lilla kylskåp i två år nu, har hunnit byta duk tre gånger :p (dubbelhäftande tejp från biltema räcker gott!).

#19 - - Sanna:

oj vad fint!

#20 - - ellen:

Vilken kul grej. Annars är dom ju ganska pinsamt fula!

#21 - - Linda-Blivande Mamma:

Ah men shit vad smart, skall jag ha i åtanke när vi renoverar vår tvättstuga!

#22 - - Carina - inspriera:

Vilken härlig idé! Gjorde minsann tvättmaskinen en hel del intressantare...

Kramen.

#23 - - Erica:

åh så fin den blev!!

#24 - - ☆VERONICA☆:

vilken ursöt tvättstuga :D

#25 - - Mari:

Men så fint !!!!

#26 - - Anna Svalander:

Oj vilken bra idé! Hur fint som helst!

#27 - - arawiii:

vad fin den e :)

#28 - - Isabelle:

Bra idé, sött !

#29 - - Junitjej:

Kanonsnyggt!

#30 - - Emma:

Den blev ju riktigt söt ;)

#31 - - Emma:

Den blev ju riktigt söt ;)

#32 - - E:

wow, det var kreativt och fint!:)

#33 - - Tess:

Wow! Vad snyggt! Nu blev jag inspirerad! Finns en hel del snygga vaxdukar! Ska kolla om det finns några självhäftande, det låter enklast!

#34 - - Anonym:

TÄVLING FÖR ALLA TJEJER MED STIL ;)<3



http://bestguzz.blogg.se/2011/march/kitty.html#comment

#35 - - Kitty B.:

Hejsan! Allt fint? Har en nyöppnad smyckesshop, du får gärna titta in :) http://mewana.se // Kitty

#36 - - Elin - till månen och tillbaka:

Men gud va fint! Gillar den bleka färgen som maskinen fick :)

#37 - - Lisa:

Dom tipsade om detta i senaste numret av 101 nya ideér! Riktigt snyggt, dock har jag ingen egen tvättmaskin så vet inte vad dom skulle säga om man pimpade dom nere i tvättstugan, haha.

#38 - - Ellenor:

läckert det blev!

#39 - - jennamari:

snyggt! borde nog piffa upp våran tvättmaskin lite också..

#40 - - Patricia L Mellin:

En riktig rolig idé, verkligen.

#41 - - Yoannah:

Vilken kul idé. När jag har egen tvättmaskin måste jag göra så där

#42 - - maja:

nej men så gulligt det blev!! :)

#43 - - emma:

kul grejj att göra :)

#44 - - Linda:

riktigt nice. Ska jag göra sen när man köper ny.

#45 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

wow vad snyggt! :D

#46 - - Olivia:

ÅH VA FINT! Så vill jag oxå ha det! :)

#47 - - Babbi - Bloggdesign & Foto:

Väldigt snyggt faktiskt.

#48 - - Nicole Sanzetth:

Så himla fint =) Kreativ idé.

#49 - - Ida:

Det var riktigt coolt! :)

#50 - - SaraWhitmore:

Titta in på min blogg och säg vad du tycker om min shopping jag gjode idag!! <33 Kram Sara :D

#51 - - Malin:

Min hyresvard skulle inte bli sa imponerad, men rolig ide!

#52 - - michan:

Fiffig idé. Piffa upp badrummet lite =)

#53 - - Felicia:

haha, vad härligt den blev :D



PUSS

#54 - - Malin:

vilken häftig idé

#55 - - Humle:

Helt underbart! :D

#56 - - Moa:

Så snyggt.. ska jag tänka på inför pimpandet av tvättstugan.. ha en bra vecka.. /Moa

#57 - - amanda:

Fyfan va snyggt!

#58 - - Helen:

Vi ska göra om i vår tvättstuga och gissa om jag blev sugen på att klä om tvättmaskinen nu! Jättefint verkligen. Ser så där härligt ut så man nästan kan bo i din tvättstuga ju..

=)

#59 - - Beatrix Mix:

superfint!

#60 - - Homestylist:

Fint piffad tvättstuga!

Till top