Barcelona - nästa...

/ Permalink / 16
Som jag avslöjade igår var det inte bara kompisarna som uppvaktade mig i lördags. Maken överraskade mig rejält han också. Även om jag inte fyller förrän om ett par veckor så valde han att ta tillfället i akt och ge mig sin "lilla present". Nja, så särskilt liten var den inte! Jag fattar det knappt men IMORGON åker jag och maken till Barcelona! Ja, ni förstår vilken man jag har! Helt underbar! Han har bokat in oss så vi kommer att bo på Silken Gran Hotel Havana i Barcelona och det ska bli så mysigt!! Hotellet ser verkligen underbart ut och ligger mitt i "smeten" med pool på taket och utsikt över hela Barcelona. Min mamma har vetat om detta och kommer att ta hand om barnen så det blir en "mysresa"...

Förresten, är det någon som har några bra tips på vad vi ska hitta på i Barcelona? Shopping, restauranger, partaj...?






Foto: Silken Gran Hotel Havana
#1 - - Linda:

Å så fint gjort av honom att ordna överraskningsresa, guldstjärnor till sådana män! Vad fint det ser ut på hotellet. Ha det nu underbart, det är ni värda efter allt. Kram Linda

#2 - - Dagarna:

Hoppas att ni får en bra resa!

Barcelona skulle jag gärna åka tillbaka till, underbar stad.

#3 - - Proforma - Irene:

Sådana överraskningar gillar man! Ha det så härligt!

Kram

#4 - - Caroline mamma till Juni:

Å vad underbart det ser ut :)

#5 - - Maja:

Så ljuvligt!

#6 - - Maria - med bebis i magen ☆:

åh dit vill jag också! :)

#7 - - Caroline:

Åh, vilken underbar present!

#8 - - Bodypalace:

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

#9 - - Anneli:

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/tisdag-dagens-blogg-2.html#comment

#10 - - LOVISA:

Åh vad härligt att åka till Barcelona :)

Lite avis..

#11 - - borisjelic:

Gud va fin blogg :D!

#12 - - Niles:

Härligt att åka till Barcelona! Hur lång tid är ni borta?

#13 - - Lina:

Oj, det var ingen dålig present! Hoppas attni får en skön semester.

#14 - - Elin Karlsson:

Å vad roligt! Det hotellet bodde jag på sist när jag var där.

En av mina favoritställen i Barcelona är en liten tapas bar, Can Paixano La Xampanyeria på gatan Carrer de la Reina Cristina. Här passar det bra att hänga på lite after beach. De har underbart gott och prisvärt Cava rose. Det är en mycket liten trång bar där skinkorna hänger i taket så där äkta spanskt. Bara "ett hål i väggen" typ :-)

Som kontrast till det tycket jag att ni ska gå och ta en drink på hotel W. Tror du gillar lyxen där!

#15 - - Ullis/Leva på landet:

Vilken härlig överraskning. Låter ju hur mysigt som helst.

Önskar dig en trevlig helg!

Kram Ullis

#16 - - i min lilla lilla värld:

Wow! Vilken present. Där kommer ni få det nice!

Till top