Varför behöva välja?

/ Permalink / 5
Jag brukar försöka köpa med mig snittblommor hem efter jobbet på fredag. Tycker att det är ett härligt sätt att inleda helgen. Vid ett besök i blombutiken den här veckan hade jag dock lite svårt att välja. Men när jag stod där och kikade i blomdisken så slog det mig, varför behöva välja? Det fick bli både vita och rosa ranunkler och en rosa anemon, perfekt i en ensam vas.


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - jenny:

Det gjorde du helt rätt i. Ibland ska man lyxa till det:-) Ranunkler är så fina.

#2 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Snittblommor är en underbar vardagslyx, det gör verkligen hemmet finare och lite mer levande.

#3 - - Carina - inspirera:

Vilka härliga färger - de gav mig en glad känsla!

Ja, varför behöva välja ;)

Kramen.

#4 - - Johanna:

Hejsan!

Ville bara tipsa dig om en sida där du bland annat kan beställa ditt eget personliga smycke med dina närmstas namn på! Hur mysigt?!

----> http://divineart.se

Kram!

#5 - - Dessi - Home and desire:

Riktigt snygg kombination! :)

Till top