Vackert med Vintage - ny bok!

/ Permalink / 7
Jag vet att årets boksäsong precis har startat men jag vågar faktiskt påstå att den här boken kommer att vara en av de mest inpirerande nyheterna i år! Nämligen "Vackert med vintage" som är den senaste i raden av kreativa böcker från Susanna Zacke och Sania Hedengren. De här tjejerna har verkligen hittat "nyckeln" till hur man inreder personligt och tipsen får en att börja leta på Hemnet efter ett litet torp på landet... Vita miljöer varvas med färgglada inslag och allsköns loppisfynd. Till sin hjälp har de duktiga fotografen Charlie Drevstam vars bilder är makalöst vackra.

 
Foto: eget kollage från Bokus med smakprov ur Vackert med vintage, fotograf Charlie Drevstam
#1 - - Tess : Istla.se:

Den skulle man kanske beställa hem =)

#2 - - Anna:

Tack för tipset. Älskar den här stilen så det får bli ett inköp/Anna

#3 - - mya:

Tack för tipset! Jag har precis beställt och fått hem deras bok "Galen i garn". Nu ska jag lära mig att virka! :)

#4 - - Mari:

Åh, vilka underbara saker OCH en underbar blogg =)

#5 - - isa:

Tänk att få ha den i handen nu med en kopp te och få njuta av fina bilder. Blir till att klicka hem den direkt. Tack för tipset!!!!!

#6 - - Sanna:

Åhh den boken ser helt underbar ut.. <3

#7 - - Susanna Zacke:

Jättekul att du gillar Vackert med vintage.

Tack för att du skriver så fint om och oss vår bok.

Susanna Zacke

Till top