Skohorn från Manolo Blahnik efterlyses!

/ Permalink / 11
Som jag berättade från helgens lilla besök på Avalon Hotel så fanns bl.a. skohornet från Manolo Blahnik i vårt rum. Av en ren slump fick  jag ett samtal från en kompis som berättade att just hennes Manolo Blahnik skohorn hade ramlat i golvet och gått i bitar. Inga problem tänkte jag, jag fixar ett nytt för jag visste ju vad som fanns på rummet... Jag försökte flörta med personalen på hotellet om att få köpa skohornet men det gick inte vägen... Vilket jag i och för sig kan förstå då de är i princip omöjliga att få tag på. Så därför vänder jag mig till er med en liten efterlysning. Är det möjligen någon som kan tänka sig att sälja ett Manolo Blahnik skohorn till min kompis? Maila mig isåfall på ellasinspiration@comhem.se

Tips! Ni får jättegärna hjälpa mig att sprida efterlysningen via era egna bloggar så ökar vi chanserna att få tag på skohornet...


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Designing good life - Sarah:

Kan tyvärr inte hjälpa men förstår varför hon vill få tag i ett. Så snyggt!

#2 - - Lixy:

Bra blogg :)

#3 - - tash:

Har hittat en på blocket! Intressant? ;)



http://www.blocket.se/stockholm/Stilrent_skohorn_fran_Manolo_Blahnik_31311117.htm



Lycka till!

#4 - - Josefins Home:

Hej. du gör ett jättefint jobb med din blogg. keep up the good work!

#5 - - Henricks tankegångar - Inredning Design & Trädgård:

Hej Hej,

Skohornet gjordes under begränsad upplaga för Habitat och jag tror inte det hittas så lätt idag förutom via blocket, tradera m.m.

jag köpte ett själv då det såldes och det fungerar ju dessutom riktigt bra, alltså inte bara snyggt. Hoppas du finner ett! / Henrick

#6 - - A-K:

Jag ska hålla korpgluggarna öppna Karin.

#7 - - Designtjejen/Emmelie:

Vet att jag har sett det... men vart var det..? Ska hålla utkik :-)

#8 - - ilhana:

Det finns några på E-Bay USA som har några... kolla in det ;)

#9 - - Hanna:

Säger till om jag ser nåt:)

#10 - - Cissi:

Häftigt!

#11 - - Frida:

Hej,

Om din kompis fortfarande är intresserad av skohornet så lägger jag upp ett på Tradera i helgen!

Med vänlig hälsning, Frida

Till top