Fredagsdukningen: Alla hjärtans sött...

Dukningstips / Permalink / 23

Ni har nog inte kunnat missa att det är Alla Hjärtans Dag på måndag... Jag har känt mig extra "kärleksfull" den här veckan så det har blivit många inlägg på temat. Dessutom smiter jag och maken iväg idag för lite romantisk "egentid" ... 

Självklart kan jag ju inte låta bli att avsluta veckans dukningstips med en romantisk touch... *ler* Att det enkla ofta är det vackraste är vi många som skriver under på så därför ger jag idag ett väldigt simpelt men effektfullt tips för en extra kärleksfull dukning!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration

Allt du behöver per kuvert är:

* en ros - som du snittar till lagom längd och även tar loss två blad
* en liten vas eller mugg (här en espressomugg signerad Mia Blanche)
* en vit pärla som dekoration
* en liten bit oasis som du fuktar med vatten

Tips! Av en servett kan du vika en elegant ficka att placera din rosdekoration i. Kika här så visar jag hur du gör den!

#1 - - mamma till William:

Fina bilder :)

#2 - - sara:

gulligt! :D

#3 - - af nord:

Vad härligt med lite mystid tillsammans! Vilken vacker dukning, den ska jag lägga på minnet :)

Ha en härlig helg nu

Kram

Helena

#4 - - Dessi - Home and desire:

Riktigt snyggt! :)

#5 - - Fröken Tö:

Åh vad fint! Nu fick man minsann lite inspiration till alla hjärtans dag! Ha en fin dag!

#6 - - Robin:

Det vart ju riktigt snyggt det där =) well done!

#7 - - emma:

vad sött :)

#8 - - Susanne:

Jätte fint..

#9 - - MaryCaroline:

Finfint :) Men jag skippar Alla hjärtans dag :)

#10 - - Johanna:

Så sött, bra idé för bröllop.

#11 - - maria:

fint :)

#12 - - junitjej:

En sådan fin dukning!

#13 - - Sandra:

Älskar dina duknigstips :) lånade en bild och länkade hit från min blogg, hoppas de är okej. Säg till annars! Glad helg!

#14 - - LORISSA LOVEBOMB:

naaw, så fint :) Jag vet inte om jag ska fira alla hjärtans dag i år :)

#15 - - axelina:

Vad fint! Min sambo har bokat tvättstugan på alla hjärtans dag, romantiskt värre!;)

#16 - - Emma:

MÅSTE bara som fd florist säga att man inte fuktar oasisen, man lägger den i vattenbad och låter den suga upp ORDENTLIGT



jättefin dukning :)

#17 - - Nicole Sanzetth:

Så fint =)

#18 - - Linda hill .:

Skynda dig! Om du vill vinna BLOGGSVAR!



http://lindahill.blogg.se/category/tavlingar-1.html

#19 - - Elisabeth:

Så kreativt och underfundigt! Att se möjligheterna på detta sätt. Jag skulle bli väldigt glad om jag kom hem till någon med en sådan servettdukning.

#20 - - Madde:

Är den ätbar ?

#21 - - Anna:

Sugen på att tävla om ett presentkort besök då denna blogg http://www.carolina1979.se/?p=9086

eller butik www.frokenm.se



Enjoy



Anna

#22 - - Frida:

Jättefint:D



#23 - - Jennie:

va fint :)

Till top