Hipp Hipp Hurra för mig!

/ Permalink / 10
Det råder verkligen "kalastider" för oss just nu. I lördags var vi på 8-årskalas för barnens kusin och igår fyllde en av mina bästa vänners lille grabb 1 år! Och nu är det faktiskt min tur, på Karin-dagen och allt. Jag fyller nämligen hela 40 år just idag! Japp, nu traskar man in i den gyllene medelåldern och det gör jag med glädje. De flesta av mina kompisar har redan gjort det och de hävdar bestämt att 40 är det nya 20 så det bådar gott. *fniss* Firat min stora dag har jag ju redan gjort  med både kompisar och makens överraskningsresa till Barcelona men man kan ju inte låta dagen gå helt obemärkt förbi så ikväll blir det en lite mindre tillställning med några nära & kära...

Om jag blir "skakig" på hand så här på "ålderns höst" *ler* så kommer mina nyinköpta vinglas i plast perfekt till pass! Okrossbara och ingen risk för glassplitter på altanen om man har "fumliga" fingrar... 


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Brunkullan med mosipperötter:

Grattis på din dag:)

Hoppas du får en underbar födelsedag.

Kram Susanne



Ps. Det är liiiite min dag också, då jag heter Kari i 2:a namn. Det är ju nästan som Karin;)..Ds

#2 - - EmbLeM:

Stort stort grattis! Ha en underbar dag! :D

#3 - - MAMMA:

GRATTIS

än en gång.Vi ses ikväll.

Ha en skön Dag.

Kram,Kram

#4 - - Anette:

Grattis!

#5 - - Graadskan:

Grattis!! Hoppas du har en riktigt fin dag!



Kram Camilla

#6 - - Maja:

Härliga tider för er!

#7 - - Hanna - Whiterainbow:

Grattis på din Stora dag! kram

#8 - - Mrs. b:

Gratulerar på födelsedagen!

#9 - - Annette:

Grattis på födelsedagen!!!



Kram Annette

#10 - - Proforma - Irene:

Ja, hipp, hipp hurra för dig! Grattis!

Kram

Till top