Fredagsdukningen: Hyllning till våren...

Dukningstips / Permalink / 7
Idag tänkte jag bjuda på bilder från vår dukning på Påskafton i stugan. Mamma sa att det såg ut som en hyllning till våren och det blev verkligen en riktigt "vårlig" dukning i år! Duken är ett tyg som jag bad en kompis shoppa förra veckan när hon var en sväng på IKEA. Även de rosa servetterna är från IKEA. Dekorationsäggen har jag haft i många år och den här gången fick de bli omtag till servetterna. Jag och dottern plockade en massa vitsippor och satte i vaser på bordet.


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Henrik:

Snygg dukning... somrig och ljus.

#2 - - Tina Dalemo:

Men vad fint! Håller med din mamma! Och duken är jätteläcker.

#3 - - Mamma till William & bebis i magen :):

Härlig dukning o super duper fin blogg :)

#4 - - Gabriel:

Hej.. Ville skriva att du har en schysst blogg med bra innehåll och cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg som ensamstående pappa till Leon och Mio.. Full fart.. Men hur kul som helst att skriva.. Kram Gabriel..

#5 - - Elisabeth:

Så fin och smakfull dukning. Jag är själv mycket förtjust i de färgkombinationer som du har på bilderna. IKEA hade flera olika tyger i vitt och med grå mönster. Själv hittade jag ett med grå rosor. Så nu ska jag ändra om i vardagsrummet.

#6 - - Karin på Ellas Inspiration:

Tack så jättemycket för alla trevliga hälsningar!



Det är så otroligt kul när man får lite "feedback" från er som besöker mig!



Kram Karin

#7 - - yasmine modell mamma och fru:

turkiet verkar ju härligt kram

Till top