Wave - nyhet hos Cult Design och mig...

Dukningstips / Permalink / 5
När jag fyllde år fick jag nya Change manschetter till två av mina ljusstakar från Cult Design. Det var min moster som hade köpt en av höstens nyheter, Wave. Väldigt häftiga i formen och ger ljusstakarna ett oväntat lyft. Ljusstakarna var med på bordet när jag dukade upp till sonens kalas i helgen. Hela dukningen visar jag i Fredagsdukningen... Så håll utkik!

Tips! Glöm inte att tävla om en NUD Classic i valfri färg, sista chansen idag!! Klicka här!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiraton
#1 - - Designing good life - Sarah:

Dom var lite roliga. Kul att det kommer lite olika former på dessa också.

#2 - - Louise L:

Snygga!



Hälsningar Louise L

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Den formen har jag aldrig sett tidigare därifrån, den var riktigt fin!

#4 - - Melissa:

Kulig inspirationsblogg du har :)



/Melissa

www.melissacatic.com/blogg.html

#5 - - jenny:

Snyggt!!

Till top