Tävla & vinn Grafiskt tryck från Studio Nele

/ Permalink / 66

Jag tänkte att vi startar veckan med en rivstart i form av en kul tävling! Hos Studio Nele hittar du personliga grafiska tryck att ge bort i present eller förgylla dina egna väggar med. Nu har du chansen att vinna ett modernt tryck i valfri färg med ett hjärtligt budskap att matcha inredningen med, "Your home is where your love is". Trycket är i storlek 29,7 * 42 cm och passar te.x. ramen RIBBA från IKEA.



Tävlingsregler

Det enda du behöver göra är att besvara dessa två frågor. 1) Hos Studio Nele kan du välja trycket "Your home is where your love is" i flera färger och frågan är hur många färger finns det totalt att beställa?  2) Om du vinner, vilken färg vill du då ha på ditt grafiska tryck "Your home is where your love is"?

Om du länkar med bilden ovan till tävlingen från din blogg så ökar dina chanser att vinna med det dubbla...men har du ingen blogg så kan du vara med och tävla ändå.  

Även du utan blogg kan öka dina chanser att vinna. Det enda du behöver göra är att tipsa tre vänner om tävlingen via mail och du får också dubbel chans! Skicka kopia på mailet till ellasinspiration@comhem.se, märk mailet med "TÄVLING".

Glöm inte att lämna ditt svar som en kommentar till detta inlägg!!

Tävlingen pågår tills Måndag 27 september kl. 23:59. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren själv.

Lycka till!

Karin

#1 - - Anette:

På fråga a svara jag fem och på fråga b svart!



Tack för mig :)

#2 - - Karoleen:

De grafiska trycken finns i 5 färger och om jag vann skulle jag vilja ha den i rosa.

#3 - - Michelle & Girlzen + bebis i magen:

Har länge kollat på det trycket och ha begäret blir bara större för varje gång!



1) 5 olika färger

2) Svart



Önskar dej en fin måndag och en härlig vecka

#4 - - Elin:

de där tavlorna är så fina! de finns i 5 olika färger och skulle jag ha ruren att vinna skulle jag välja den i grått!

hoppas du får en fin måndag

Elin

#5 - - kath:

Åh så fin tavla!

Den finna att beställa i 5 olika färger och jag skulle vilja ha den tidlösa Svarta.

Jag länkar din tävling på min blogg.

Love k

#6 - - Tallbacken:

Oj vad tjusiga tryck! Jag vill oxå delta, så jag svarar på fråga a: 5 st och på fråga b: den svarta. Länkar från min blogg också.

#7 - - Victoria:

Finns i fem färger och jag skulle vilja ha den rosa. Länkar från min blogg!

//Victoria

#8 - - Frida H:

1) 5 st olika färger



2) Jag skulle gärna vilja ha den i grått, skulle passa utmärkt i hallen eller på gästtoaletten.



Kram

Frida

#9 - - ANNIKA:

1. Finns i 5 färger

2. svarta

Deltar nu och hoppas på lite tur....

gustafsson.57@hotmail.com

#10 - - Frida H:

Jag länkade bilden ovan i min blogg till tävlingen också!

#11 - - isa:

ÄLSKAR HÖSTEN OCH TÄVLINGS FROSSA!!

Min kropp skriker efter en ny tavla till ellas rum.

jag bara måste vara med och tävla!



Svar:

1. 5st färger.

2. Jag skulle välja en rosa fast jag dras även mot den svarat..



Hoppas på tur!!! mvh isabella

#12 - - gella:

Den finns i 5 färger och jag skulle vilja ha en i svart! :)

#13 - - Sandra:

Åh, vilket fint tryck! Skulle passa perfekt i mitt vardagsrum!



Svar: 1. 5 st färger

2. Den röda

Håller alla tummar och tår för vinst! :)

#14 - - Brunkullan med Mosipperötter:

Jag vill gärna delta, och har mailat dig svar på fråga 1, samt vilken färg jag helst vill ha:D



Länkar också till tävlingen i min vänstra kolumn i bloggen.



Kram Susanne

#15 - - Sofie:

Vilket fint pris, jag vill väldigt gärna vara med och tävla :) Mina svar är:



1. 5 färger - svart, brun, grå, röd, rosa.

2. Jag skulle välja den grå om jag vann!



Har länkat till tävlingen på min blogg. Så nu håller jag tummarna :)



Kram, Sofie

#16 - - Therese:

Den finns i 5 färger och jag väljer den grå om jag har turen att vinna.



// Therese

#17 - - Lisa:

Så mycket fint det fanns där då! Jag är gärna med och tävlar!

1. Den aktuella tavlan finna i fem färger!

2. Jag vill ha den grå!

Håller alla tummar jag har och LÄNKAR till min blogg!

/Lisa

#18 - - Anonym:

Hej!! Det trycket skulle passa utmärkt hos oss.=)

Svaret är: 5 färger och jag skulle kunna tänka mig svart. Länkar från mig. Håller tummarna! Kram

#19 - - Josefine Bergqvist:

Ååh vilket fint tryck! Jag är gärna med och tävlar. Jag ♡ detta tryck!

1. Tavlan finns i 5 färger!

2. Jag vill gärna ha den i svart!



Jag har länkat till tävlingen på min blogg!



Kram Josefine

#20 - - Hanna:

Hej hej!



Det finns 5 färger och jag vill gärna ha en rosa...



Kram/Hanna

#21 - - Anonym:

Hej hej!



Det finns 5 färger och jag vill gärna ha en rosa...



Kram/Hanna

#22 - - Ensamma mamman:

Självklart vill jag ha chansen att vinna denna tävling så jag gör allt jag kan för att just jag ska stå som segrare. Har länkat i min blogg. Trycket finns i 5 olika färger och efter moget övervägande har jag bestämt mig för att jag skulle vilja ha det svarta om jag vinner. Nu väntar jag och håller tummarna. Kram

#23 - - Carina - inspirera:

Jag vill gärna vara med och tävla!

Mina svar;

1. 5 fina färger finns trycket i.

2. Jag skulle så gärna vilja ha den i rött.

Jag länkar: http://inspirera.bloggsida.se/tavling/tavla-och-vinn-3 och hoppas på tur.

Kramen.

#24 - - Maria:

Läckert som bara sjutton! Härlig utlottning, vill gärna vara med :)



Trycket finns i 5 färger, och den svarta passar bäst in hos oss!



Jag har länkat med bild i högerspalten på min blogg.

Ha en fin dag, hälsar Maria

#25 - - Sara:

Finns i fem olika färger. Jag har skrivit om det på min blogg. Jag skulle vilja ha en svart.

#26 - - Annica:

1) Fem färger

2) Om jag vann skulle jag vilja ha en grå!

#27 - - Sanna:

Jag är gärna med och tävlar och trycket "Your home is where your love is" finns i 5 stycken olika färger. Jag själv skulle gärna vilja ha trycket i svart.



Länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/september/tavlar-om-ett-tryck-ifran-studio-nele.html#comment

#28 - - Marika, Totoro & Dollie:

1) Fem färger!

2) Skulle gärna vilja ha ett svart ^-^



Jag har länkat med bilden här:

http://iloveto.blogg.se/2010/september/jag-tavlar-om-ett-grafiskt-tryck.html

#29 - - Ida W:

Hej!



Fem färger och min favorit är den svarta!

#30 - - Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma:

1. Fem färger.

Jag hade önskat den i rosa, min bästa vännina har precis köpt en lägenhet och det hade varit en perfekt inflyttningspresent!

#31 - - Cissi:

Well helloooo! Kul med ny tävling! Svaret på frågorna är: a) Fem st färger. b) Jag vill ha en svart tavla ifall jag vinner. Länkar från min blogg...:-)

#32 - - Anna:

Såklart jag gärna vill vara med. trycken finns i 5 färger och jag skulle gärna välja den svarta om jag har turen med mig.



Ha det! Anna

#33 - - linnea:

5 färger, jag skulle vilja vinna modellen i svart :)

(kan vara bra att lösenordsskydda vid såna här frågor, en tanke bara :))

Jag har gjort ett blogginlägg om tävlingen också!



#34 - - Josefin Munkhammar:

Tjenis!! Du har en sån väldigt trevlig blogg, jag är en sån där som alltid kikar men aldrig lämnar något spår efter mig.. Tyvärr...



1, Well, jag har nu sett att tavlan finns i FEM färger, och jag gillar den rosa skarpt.

2.men jag skulle helt vilja ha den RÖDA om jag vann.. Passar fint till min vardagsrumsvägg :D



Ps, Har mailat dig med!



Ha det så bra!

#35 - - Frida Gunnarsson:

Tavlan finns i 5 färger och om jag hade turen att vinna skulle jag önska en svart. Tack för en bra o fin blogg!

#36 - - DAHLARNA:

Hej!



Vilket FINT grafiskt tryck!



Mina svar är:

1. Den finns i fem färger.

2. Om jag vinner önskar jag ett rosa grafiskt tryck! Den vore superfin i vår hall.



Jag har länkat för att få en extra röst:

http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2010/september/vinn-grafiskt-tryck.html



#37 - - c - mama till oliver:

1. 5 färger

2. Den svarta!



Jag har även länkat från min blogg för en extra röst: http://cblog.blogg.se/?tmp=22212625



Hoppas hoppas! :)



Kram C

#38 - - moa:

hej!

1) 5 st härliga färger.

2) Jag gillar den rosa men svart får det nog bli jag önskar mig.



skickar mail för har ingen blogg.



hade fint

#39 - - ROBIN HOOD - gratis designhjälp:

Hejsan!



Vad tycker bloggvärlden om piercingar? Och vad tycker du?

Är det snyggt att ha piercingar eller är det fult?

tyck till, nu vill jag höra folks åsikter!

#40 - - Sophie:

tavlan finns att beställa i fem färger, och jag personligen skulle vilja ha den gråa om jag vann :)

#41 - - Anna B:

Finns i 5 färger. Jag skulle nog helst vilja ha den i grått.



Har länkat till tävlingen från min blogg.

#42 - - Katja:

1, 5 St!

2. gärna den rosa! :)

#43 - - Sandra L:

#44 - - Sandra L:

På fråga 1 svarar jag; fem färger och på fråga 2 svarar jag rosa.



Håller tummarna och hoppas på tur. :)

#45 - - Lina:

Är hemskt gärna med och tävlar om en tavla från studio nele.

Fråga 1: 5 olika färger. Svart, brun, rosa, grå och röd.

Fråga 2: Jag skulle vilja ha tavlan i rosa.

Jag har länkat till din blogg och tävlingen på min blogg:

http://linasliviord.blogspot.com/2010/09/haller-tummarna-riktigt-hart.html

#46 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

Svar: 5st och jag skulle vilja ha grå



Jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/september/grafiskt-tryck-279.html

#47 - - cecilia:

hej!

den finns i fem olika färger. Själv vill jag vinna den svarta :)

#48 - - Anna-Carin:

Jag är gärna med :)

1) Trycket finns i fem färger

2) Önskar mig ett svart



Har tipsat vännerna också så nu håller jag tummarna riktigt hårt!

#49 - - Liselotte:

Hej, den finns i 5färger, vinner jag vill jag ha grå. Har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/09/tavla-27-sep.html

#50 - - Anna L:

Svar 1: 5 olika färger

Svar 2: Jag vill ha den svarta tavlan om jag vinner.



Har mailat tre vänner + dig :-)



Mvh Anna

#51 - - Josefine:

Finns i 5 färger, jag tycker att färgen grå hade passat bra hemma hos mig. Håller tummarna

#52 - - Elin Jonsson:

Klart att jag är med! Svaret på frågan är 5! Skulle nog själv villa ha den i rosa! =)

'

håller tummarna



KRAM

#53 - - Lillan:

så fint. klart jag vill vinna. jag hittar trycket i 5 olika färger och om jag vinner skulle jag vilja ha i färgen: svart



har även länkat här för att dubbla mina tjanser: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/september/tryck.html



ha en fortsatt trevlig helg kram Lillan!

#54 - - Mia:

Hej, Första gången jag kommenterar eller svarar i en blogg.

1. Trycket finns i 5 färger

2. Gärna svart / Vit

#55 - - Sandra:

Hej! Jag deltar gärna i tävlingen.

Svarer på fråga 1 är 5 färger. Jag gillar verkligen den svarta och har spanat in den ett bra tag.

#56 - - Cecilia:

Trycket finns i fem färger, och jag skulle välja det svarta om jag vann! Jag har länkat till tävlingen från min blogg!

#57 - - Maria:

Den finns i fem färger. Jag vill ha en grå om jag vinner. Hoppas på tur med min enda lott!

#58 - - Ann-Kristin:

Hoppas på tur



Svar:Trycket finns i fem färger

Önskar den i rött

#59 - - Linda:

Vill absolut vara med och tävla och svaret är att rycket finns i 5 färger och har jag turen på min sida så vill jag ha den i svart



Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/september/vinn-ett-grafiskt-tryck.html



Hoppas på tur

Kram Linda

#60 - - Cicci:

Trycket finns i 5 härliga färger. Personligen vill jag ha det svarta, för att kunna variera färgen på ramen. :)



Länkat;

http://tionolletttio.blogspot.com/2010/09/27-september-studio-nele.html#comments

#61 - - Jessica. A:

Jag är mer än gärna med och tävlar om det fina trycket.

Trycket finns i 5 underbara färger.

OM jag vinner, så skulle jag vilja ha det rosa. =)



Länkar med bilden från min blogg!



Må gott!

Kram

Jessica

#62 - - Johanna:

Svar: 5 färger. Jag skulle vilja vinna den i svart.



Dubbel chans: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2010/september/studio-nele.html

#63 - - Fredrika:

1) 5 olika färger.



2) Skulle vilja ha den i svart.



ps. mailat dig och mina vänner :)

#64 - - Cattis:

jag vill vara med och tävla:) den finns i 5 olika färger och om jag vinner skulle jag vilja ha den svarta :)



här har jag länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/september/27-september-studio-nele.html

#65 - - AnCa:

Vilken fin tavla, klart jag vill va med å tävla! Måste svara oxå, tavlan finns i fem färger och om jag skulle vinna vill jag ha en rosa!

#66 - - Annika - familjebloggen med massor av tävlingar!:

Jag vill vara med och tävla givetvis!



Just detta tryck finns i fem olika färger; Svart, brun, grå, röd och rosa.

Personligen gillade jag det svarta trycket bäst! :-) Skulle sitta mer än perfekt i vår hall ovanför nyckelskåpet!



Jag har länkat i min blogg också; http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/ellas-inspiration.html



Kram Annika

familjenpettersson@hotmail.se

http://nilssonpettersson.blogg.se

Till top