Cosas + K2 = Collaborate

Inredning & Shopping / Permalink / 14

I ett nära samarbete har Cosas och K2 Keramik gemensamt tagit fram kollektionen Collaborate, skålar i stengods. Skålarna kommer endast att säljas hos Cosas. Skålarna som alla är handgjorda har en gemensam form
men de olika mönstren och färgerna bär respektive keramikers signum: Ulrika Ahlsten, Mia Blanche Settergren, Helena Hättestrand, Anna Svensson och Anna Schröder. Alla otroligt duktiga tjejer!!


Skålarna kommer att säljas i 3-pack. Tål maskindisk och kan även användas i micron. Pressbilder Cosas

#1 - - Elin:

Helt underbara! Vet du va de kommer att kosta?

Ha en fin dag Elin

#2 - - BlomsterDesign:

Jätte snygga, vill ha!!! :D

Kram elli

#3 - - Frida H:

Fy vad snygga! Rikigt äckligt snygga!

JAG SKA HA! Jag som alltid äter filmjölk om mornarna. Givet!



Kram

#4 - - Anna:

Så himla snygga! Nu vet jag en sak att önska mig i julklapp :)

#5 - - Anne:

Verkligen superfina!

#6 - - Annika:

Åhh så fina!

Har inte kikat här på ett tag och du visar så mycket bra tips hela tiden! Gillade lampan du gjorde av en stålställning till din dotters rum. Ska kika in lampsladdar.nu

Kram Annika

#7 - - Annika:

Sorry, jag menar lampsladdar.se

#8 - - Carina - inspirera:

Ja, de är så attans fina! Måste önske mig dem till den kommande födelsedagen...tack för tipset!

Kramen.

#9 - - Moa:

Älskar fin keramik o dessa var riktigt läckra.. kul att det är olika formgivare till dekorationen på en likadan skålform. Ha det gott.. MOa

#10 - - Petra:

Nu ska jag tala om för mamman i min klass att hennes alster är med i din blogg. Hon missade alltid sånt sa hon...



//Petra

#11 - - Sandra | Inspirera Mera:

De där skålarna är så söta!

#12 - - Susihus:

Så snyggt! Ha en härlig dag

#13 - - Nanna:

Ahhhh!!!! Vill ha? svar ja!!!! :D :D

#14 - - Anette:

Åh så underbart fina!

Till top