Tävla & Vinn Collaborate från Cosas

/ Permalink / 96
Jag berättade för ett litet tag sedan om den spännande nyheten att Cosas och K2 Keramik gemensamt tagit fram kollektionen Collaborate, skålar i stengods. Ni var många som gillade detta och därför är det extra roligt att inleda veckan i form av en tävling tillsammans med Cosas. Ni har nämligen chansen att vinna ett alldeles eget set av Collaborate med 3 skålar här hos mig.




Tävlingsregler

Det enda du behöver göra är att besvara dessa två frågor. 1) Hos
Cosas kan du läsa om tjejerna bakom K2 Keramik men hur många är de totalt?  2) Om du vinner, vilket set med 3 skålar vill du då ha? Collaborate 1 eller Collaborate 2

Om du länkar till tävlingen från din blogg eller Facebook så ökar dina chanser att vinna med det dubbla... G

Även du utan blogg eller FB kan öka dina chanser att vinna. Det enda du behöver göra är att tipsa tre vänner om tävlingen via mail och du får också dubbel chans! Skicka kopia på mailet till
ellasinspiration@comhem.se, märk mailet med "TÄVLING".

Glöm inte att lämna ditt svar som en kommentar till detta inlägg och skriva om du länkar alt mailar!!

Tävlingen pågår i hela 2 veckor och avslutas Måndag 25 oktober kl. 23:59. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren själv.

Lycka till!

Karin

Bonus!!

Du har även en ytterligare chans att vinna skålarna på Cosas Facebook-sida.
Det enda du behöver göra är att bjuda in dina vänner att gilla Cosas.
Den som lyckas bjuda in flest vänner vinner! Tävlingen avslutas när vi är 300 st.
Läs mer på Cosas Facebook!
#1 - - anette:

K2 keramik består av 5 tjejer och om jag skulle vinna önskar jag Collaborate 1!



Hoppas du har en trevlig dag!

#2 - - Ylva:

K2 gör underbara grejer!!!



5 pers har jag nyss lärt mig att de är-

önskar mig nr 1



/Ylva

#3 - - Brunkullan med mosipperötter:

Jag är gärna med, och länkar från bloggens vänstra kolumn.



Det spelar ingen roll vilket set jag får. Det får du eller Cosas bestämma åt mig:)



Jag tror att de är 5 st tjejer på K2 Keramik. Helena Hättestrand, Ulrika Ahlsten, Mia Blanche Settergren, Anna Schröder och Anna Svensson.



Kram Susanne

#4 - - Carina - inspirera:

Dessa vill jag så gärna var med och tävla om!

Mina svar;

1. 5 st. härliga tjejer

2. Collaborate 2



Jag länkar;

http://inspirera.bloggsida.se/tavling/tavla-vinn-7



Hoppas på tur!

Kramen.

#5 - - Elin:

Vilken toppen tävling!

Sen du skrev om de här skålarna första gången har jag satt Cosas som min förstasida och varje dag sitter jag och kollar på dem och önskar att jag hade råd att beställa.

Vill ha alla 6 skålarna, men har inte råd just nu. Men skulle jag ha turen att vinna beställer jag de andra 3 oxå! Tycker om alla skålarna lika mkt. Men skulle jag välja så väljer jag Collaborate -1, och det är 5 tjejer som ligger bakom K2 keramik.



Nu är det bara att hoppas på vinst!

Elin

#6 - - rebecca:

Wow, vilka ljuvliga skålar!



De består av 5 tjejer :)

Jag skulle vilja vinna Collaborate 1.



Länkar på min blogg här!

http://rebeccainabox.blogg.se/tavlingar/2010/october/skalar.html#comment



#7 - - Lina:

Vilka underbara skålar!

Jag vill gärna vara med och tävla.

på fråga 1 svarar jag: 5 tjejer.

Och på fråga 2 svarar jag: Jag önskar mig collabrate 2.

Länkat till tävligen har jag gjort:

http://linasliviord.blogspot.com/2010/10/tavling.html

Håller tummarna extra hårt och hoppas att turen är på min sida :)

#8 - - sophie:

Va kul med en tävling :)

De är sammanlagt 5 stycken tjejer bakom K2 keramik.

Och om jag skulle vinna så vill jag gärna ha Collaborate 2.

#9 - - sophie:

Glömde tillägga att jag mailar och tipsar 3 vänner, och vidarebefogar det till dig. =)

#10 - - Emma:

På fråga 1: Svar det är 5 tjejer.

På fråga 2: Vill ha nummer 2.



Kommer upp ett inlägg på min blogg alldeles strax :)

#11 - - Emma:

Nu har inlägget på min blogg gjorts, det hittar du här;



http://godisflickan.blogg.se/2010/october/tavla-hos-ella-om-collaborateskalar.html



Skriver in min meil för det glömde jag förra gången.

#12 - - camilla - vitarummet:

Åh! Är det något jag är i behov av så är det just skålar!

Svar: Det är fem tjejer!



Skulle jag bli den lyckliga vinnaren önskar jag mig Colloborateskålarna nr 1 :)



Jag länkar via bloggen under eftermiddagen samt mailar några vänner!

#13 - - Anna:

Gud vilka söta skålar! Perfekt att de går i micro & diskmaskin:)



Mina svar:

1. 5 st

2.Collaborate -2



/Anna

#14 - - Michelle och GirlZen:

skålarna är ju hur fina som helst!

5 st tjejer står bakom varumärket K2

om jag vann skulle jag välja Collaborate - 2



#15 - - Olivia:

K2 består av 5 stycken tjejer

Collaborate 1

#16 - - Camilla:

Åh vad kul med tävling!



Svar1: 5 st tjejer

Svar2: Svårt val men väljer nog Collaborate 2



Självklart kommer jag öka mina chanser att vinna dessa fina skålar!



Ha det fint!

#17 - - camilla:

Glömde skriva att jag mailar och länkar på min blogg för att öka mina chanser! :)

#18 - - EmmaP:

K2 består av 5 tjejer.



Jag vill gärna vinna collaborate 2.



Ha det bra!

#19 - - gella:

1. 5 tjejer

2. Om jag vinner vill jag ha Collaborate 1



Jag har också mailat för extra vinstchans.



Hoppas hoppas.....

#20 - - cammy:

5 tjejer! jag vill vinna collaborate 1.

jättefina skålar!

camilla

#21 - - Maria:

Vilken härlig keramik! K2 är fem tjejer. Om jag skulle vinna, tycker jag att Collaborate 2 ligger i topp. Har ingen egen blogg, men länkar från min FB (hoppas jag)

/Maria

#22 - - JonnaK:

Jag vill gärna vinna!

5 tjejer är de!

Jag gillar Collaborte 2 är snyggast.

#23 - - Johanna:

Hej!



Jag är gärna med och tävlar om de superfina skålarna!

Svar på fråga 1: fem tjejer

svar på fråga 2: Collaborate 2 :)



Jag länkar även till din tävling från min blogg så jag tar gärna två lotter. :)



Mvh

/J/ohanna

#24 - - Linda:

Det är fem tjejer och jag skulle vilja vinna collaborate 1. Jag har länkat från min blogg.



//Linda

#25 - - Nanna:

De är 5 härliga tjejer!

Nummer 2 vill jag gärna vinna!

Har länkat via min profilsida på FB och via min blogg :)

#26 - - Josse:

1) K2 består av fem begåvade keramiker.

2) Jag skulle önska vinna Collaborate 1 :)

#27 - - Anonym:

K2 keramik är fem tjejer. Skulle hemskt gärna vilja vinna Collaborate 1, fantastiskt vackra. Håller både tummar och tår! /Sara

#28 - - Sara:

1. K2 består av 5 begåvade tjejer!

2. Set nr 2 vann min omedelbara kärlek!

#29 - - Lotta:

K2 består av fem tjejer. Skålarna är verkligen superfina, så det är ju lite svårt att välja, men jag har ändå beslutat mig för Collaborate 2, om jag nu skulle ha turen att vinna.



Jag har ingen blogg, men länkar en gärna från fb

#30 - - Ylva Olsson:

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina Collaborateskålarna.

1. Jag tror att det är 5 tjejer som jobbar på K2 Keramik.

2. Om jag vinner skulle jag vilja ha Collaborate 2.



Jag länkar från min blogg.



Ylva

#31 - - anna:

1. 5 st

2. Collaborate 1

#32 - - Anne B.:

5 personer.

Collaborate 2.

#33 - - Camilla Larsson:

Det är 5 tjejer på K2.

Jag skulle nog välja Collaborate 2 och jag har turen att vinna.



Jag länkar på FB

#34 - - Maria:

De är så underbara!

Svar på 1. De är fem st

svar på 2. Jag skulle helst vinna Collaborate 2, men det spelar egentligen ingen roll då de är superfina bägge varianterna.

Jag länkar från min blogg!



Ha en fin dag! Hälsningar Maria

#35 - - ias Corner:

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla!

Det är 5 tjejer som bildar K2 Keramik och om jag vinner vill jag gärna ha Collaborate 1.

Länkar från min blogg i högersidan och min blogg går även ut på FB.



Ha en fortsatt skön tisdag!

Kram ia

#36 - - Anna:

1) 5 tjejer

2) Collaborate - 2 vill jag helst ha! Eller 1...? Nä, 2!



Anna :o)

#37 - - Kate Jernström Blomér:

Hej!

1: 5 st

2: Collaborate 2

/Kate

#38 - - Kate Jernström Blomér:

Glömde att skriva min mejladress i förra inlägget:-)

/Kate

#39 - - Anna-Karin:

Men gud vilka granna skålar! Klart man tar chansen att vinna!



1. 5 härliga kvinnor står bakom K2

2. Jag gillar nog Collaborate 1-skålarna bäst



Jag länkar från sidomenyn på min blogg!

#40 - - Jenny:

Åh, de skålarna såg jag för några dagar sen och blev så förtjust i dom. Jag gjorde även ett blogginlägg om dom. =)

Jag vill gärna vara med i tävlingen!

1. 5 st.

2. Jag gillar collaborate 1-skålar bäst.



Jag länkar med bild hos mig!

//Jenny - FräckaSyster

#41 - - Tea:

Hej! Jag vill vara med och tävla om de fantastiskt söta skålarna. Svar på fråga 1: de är 5 tjejer. Fråga 2: collaborate 1-skålarna



Jag har även länkat till tävlingen på min blogg:)



Ha det så bra,

Hälsningar från Tea - Fröken Solsken

#42 - - Emma:

Hej hopp!

5 stycken tjejer är det som utgör K2. Collaborate 1 skulle jag välja. Så himla fina skålar!



Kram Kram

#43 - - Camilla:

Hej klart jag vill vara med o tävla, de är ju såå snygga. Har länkat i min högerspalt så 2 lotter tack.



Det är 5 tjejer som designat skålarna.

Skulle vilja ha Collaborate 1 om jag vinner



Ha en skön onsdag.

Kram Camilla

#44 - - Katja:

jag är gärna med.

De är fem keramiker.

Jag vill ha Collaborate - 1, skålar i 3-pack

#45 - - Tina // peppar och vanilj:

Jag är absolut med och fajtas om denna fiiina vinst!



1. Det är fem talangfulla tjejer

2. Jag vill ha Collaborate 2 om jag vinner (och kommer då att köpa det andra setet =)



K R a M // t i n a

#46 - - majo:

Hej! Jag har mejlat er, och svaret på frågorn a är 1. de är fem tjejer, och 2: om jag vinner vill jag gärna ha 1 :)

#47 - - Josefine:

1. De är 5 st brudar!

2. Skulle jättegärna äta min morgongröt i Collaborate 1 :)

#48 - - Anna:

Självklart vill jag vara med och tävla!



1) 5 fantastiska tjejer

2) Jag vill gärna vinna collaborate 1



Länk till tävlingen finns här:

http://annamittimaten.blogspot.com/2010/10/tavling.html

#49 - - Sara:

1. De är 5 tjejer.

2. Jag önskar mig underbara collaborate 1.

#50 - - ANNIKA G:

1 5 st

2. COLLABORATE 2

hoppas nu på födelsedagsvinst eftersom jag fyller den 24:e

gustafsson.57@hotmail.com

#51 - - Cathrine:

Fem super duktiga tjejer är dom. Om jaghar turen att vinna så skulle jag vilja ha Collaborate 2.

Länk ligger på min blogg.

#52 - - Margareta Rinaldo Nauman:

Jag är jättegärna med i tävlingen och jag länkar oxå på min blogg.

Svar 1 = 5 st

Svar 1 = Collaborate 2

#53 - - Maria:

#54 - - Maria Öhman:

Hej



De är fem tjejer och vinner jag önskar jag helst collaborate 2.

JAg länkar till tävlingen på FB!



mvh

Maria

#55 - - Mamma:

Hejsan!

Här måste jag vara med och Tävla!

1, 5 Härliga Tjejer

2, Collaborate 1

Ha en bra dag

#56 - - Kari G:

Jeg vil gjerne være med.



Spørsmål 1: 5 stk



Spørsmål 2: Collaborate 1



Lenker på facebook siden min.



Kari :-)

#57 - - Malin:

Hej hej!



1) Dom är 5 tjejer

2) Jag skulle gärna vilja ha Collaborate 1 om jag vinner



Jag länkar till tävlingen från min FB

:)

#58 - - Evelina:

Åh, vilka förbannat fina skålar!

En fin start på dagen är en bra start på dagen.



1. Antalet är fem stycken fantastiskt talangfulla b-e-rudar och..

2. Om jag vinner önskar jag få, och skulle vilja ha Collaborate 1!

#59 - - Anna på Grönkulla:

Åh, vad dom är fina! Jag är gärna med och tävlar.

1) Fem duktiga tjejer

2)Collaborate 1



Och länkat har jag gjort här:

http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/10/tavlar-hos-ellas-inspiration.html

#60 - - SusanneSj:

Vilka underbara skålar.



1. 5 st tjejer

2.Collaborate 1



//Susanne

#61 - - Cecilia:

Hej! Vilken superskön tävling!



Det är fem tjejer som driver K2 keramik, och om jag (mot förmodan) skulle vinna vill jag gärna ha Collaboration 2. Jag har länkat hit från min blogg också.



Ha det fint!" :o)

#62 - - Petra Eklund:

Jag vill gärna vara med och tävla.

Fråga 1: 5 tjejer

Fråga 2: Jag önskar mig Collaboration 1

#63 - - Eva:

Vill gärna vara med och tävla.

Svar 1 är 5 st.

Jag önskar Collaboration 1 om jag vinner.

Mvh Eva.

#64 - - Lena:

Hej



De är 5 st



Jag skulle vilja vinna Collaborate - 1

#65 - - Bea - Stolt mamma till Alexis:

Jag vill också vara med och tävla!!! =) Så himla fina skålar kan man ju inte annat än hoppas att få vinna.



1) Det är 5 tjejer som ligger bakom K2 Keramik

2) Jag skulle vilja vinna Collaborate 2



Jag länkar till tävlingen både på min blogg och på FB!



=)

#66 - - Sofia:

5 st tjejer

vill ha 1:an...hoppas hoppas;)

länkar på facebook

#67 - - Tess:

Vilken härlig tävling. Jag är gärna med och dubblar mina chanser att vinna genom att jag länkar från mig i högra spalten.



Rätt svar är 5 härliga tjejer.

Om jag vinner önskas paket nr 1



Håller tummar och tår för tur nu



Kram

#68 - - Elisabet:

Vilka underbara skålar!

Fråga 1: Fem keramiker på K2

Fråga 2: gillar Collaborate 1 bäst.

Har länkat till tävlingen på FB för dubbel chans :)

#69 - - Linnea:

K2 keramik består av 5 stycken tjejer.



OM jag vinner önskar jag nr 2.



=D

#70 - - Hemmakatten:

Hej!

Jag vill vara med och tävla och har länkat från Facebook.

1) Det är fem kvinnor som står bakom K2

2) Om jag vinner önskar jag mig Collaborate 1 då färgerna på dessa söta skålar passar perfekt hemma hos mig!

Ha en bra dag!

#71 - - Anneli:

Så jättevackra skålar, de skulle jag gärna vilja ha så prövar lyckan i din tävling. Jag länkar från min blogg

1. De är 5 tjejer

2. Collaborate 2 , om jag vinner.

#72 - - anna:

Hej hej!



Här kommer några tävlings tips från mig http://lillagroda.blogg.se/index.html man vinna en fin lykta.

#73 - - Carita:

Hej, jag är gärna med :) Svar:

1. 5 stycken härliga tjejer

2. Collaborate 2

#74 - - Mia:

5 tjejer

Collaborate 1 står på önskelistan;)

#75 - - Amanda:

Hej! Vilken drömvinst! Jag är gärna med och tävlar om Collaborate 1.

Det är fem stycken tjejer som ligger bakom ljuvliga K2 keramik. Jag länkar från mig!



Kram Amanda

#76 - - Vita VIllan:

Hej!



Underbara skålar!



5 st. keramiker har gjort dessa ljuvliga skapelser.

Om jag vinner så skulle jag vilja ha collaborate 1.



Jag länkar från mig!

#77 - - Malin:

Är mer än gärna med i din tävling



Fråga 1. 5 duktiga tjejer

fråga 2. Collaborate 1 hade jag velat vinna om jag nu vann :)



Håller tummarna, länkar hos mig för extra tur



Kram Malin

#78 - - Åsa Grönwald:

Hejsan,

1: 5 st tjejer

2: Collaborate 1



Jag har länkat från fejsi :)

//Åsa

#79 - - Lina:

Hej!

Fem tjejer är dom, har jag turen att vinna skulle jag vilja ha paket nr 1. Jag har länkat till tävlingen från min blogg.

//Lina

#80 - - HildeM:

Hei.



Jeg er gjerne med.

1. 5 ♥

2. Jeg vil gjerne vinne nr 2, men blir også veldig glad om jeg vinner nr 2.



Har lenket her for ekstra lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/vinn-skaler.html



Klem fra Hilde

#81 - - Karin:

Halloj! Jag måste helt enkelt vara med i din tävling, skålarna är helt underbara!



Svar1: 5 duktiga tjejer har formgivit dessa skålar

Svar2: Ifall jag vinner vill jag ha Collaborate 1



Allt gott! /Karin

#82 - - Emma Lausten-Thomsen:

Det ær fem tjejer som jobbar tillsammans på K2 Keramik. Om jag vinner ønskar jag mig collaborate 1.



Mvh Emma

#83 - - siv anita pettersen:

Det er 5 tjeier som jobber tilsammens på K2 Keramik.

Om jeg vinner ønsker jeg meg collaborate 2



Har delt på bloggen min: http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/vinn-skaler.html



Mvh siv anita pettersen

siv_anita_pet@yahoo.no

#84 - - Tonje Bruvoll:

Det er 5 jenter med i K2 Keramik. Om jeg vinner så ønsker jeg meg Collaborate 2. Jeg har postet link og bilde i sidebaren på bloggen min, så da blir det to lodd :-)

#85 - - Mimmi:

Hej!



Jag är gärna med och tävlar, det är 5st kvinnor på K2 Keramik.

Om jag blir den lycklige vinnaren önskar jag mig set nr1

Har även länkat på min blogg!



Må bäst!

/Mimmi

#86 - - Josefine - mamma till Hugo:

5 tjejer :) vill vinna collaborate 2 :)

#87 - - Carinafina:

Det är fem begåvade ( inte avundsjuk alls...) tjejer!

Svårt att välja men Collaborate 1 passar nog bäst hos mig. Håller tummarna!

Jag mailar tre supertjejer!

#88 - - Erika:

Det är fem tjejer och jag vill vinna ettan.

#89 - - Anna:

Jag vill också vara med!!=)

Svaret på frågan: 5 st.

Om jag vinner vill jag ha callaborate 1.



Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

#90 - - Caroline L:

Svar: 5 tjejer. Deltar med en lott. Jag kan inte välja så skulle jag ha den stora turen att vinna så vill jag bli överraskad. Ännu mer spännande så :)

#91 - - Malin E:

Åh så fina!! Jag är hemskt gärna med i utlottningen och skulle jag ha den otroliga turen att vinna skulle jag jättegärna vilja ha calloborate 1.

Har även länkat på min blogg.

Nu håller jag bara tummarna.

Kram Malin

#92 - - Thora walle:

Spm1: 5 stk. Spm2: Blir veldig glad hvis jeg vinner nr 2.

#93 - - Emelie:

Ååååååh, vilka fina! Vill jättegärna delta i denna tävling. :)

Fråga 1: 5 st tjejer

Fråga 2: jag vill hemskt gärna vinna Collaborate 1!

#94 - - EmmaG:

Super snygga skålar! Vill gärna va med och tävla.

Svaren kommer här. Fråga 1: 5 tjejer Fråga 2: Svårt att välja, men jag vill vinna collaborate 1



Givetvis länkar jag också till tävlingen på min blogg. http://livetssmaprojekt.blogspot.com/ och nu håller jag tummarna.

#95 - - Annelie M:

1. De är fem tjejer

2. Vill ha nr.1 om jag vinner.

Saknar blogg. Kanonvinst!

#96 - - Aina:

Hejsan, jag skulle gärna vilja vara med och tävla.



1. På K2 Keramik är de 5 tjejer vid namn Helena Hättestrand, Ulrika Ahlsten, Mia Blanche Settergren, Anna Schröder och Anna Svensson.



2. De spelar ingen större roll vilket set jag får om jag skulle vinna. Båda är underbart fina. Man måst jag välja så väljer jag nog set 2.



länk till min blogg: http://ainasfoto.blogspot.com/2010/11/skal-tavling.html

Till top