Tävla & Vinn Torky on the Wall!

/ Permalink / 14
Tänkte att vi startar den här måndagen med en liten tävling. I samarbete med Edet Torky erbjuder jag nämligen er läsare chansen att vinna en alldeles egen Torky on the Wall. Torky on the Wall är en snygg designad vägghållare för ditt hushållspapper och ni är 5 st som har chansen att vinna ett set komplett med en vägghållare och en Simon & Tomas-designad Torky On The Go.



Tävlingsregler

Det enda du behöver göra är besvara dessa två frågor. 1) Hur många modeller av Torky On The Wall finns det? 2) Skriv en kort motivering om varför just du behöver piffa ditt hem med en Torky on the Wall.

Om du länkar med bilden ovan till tävlingen från din blogg så ökar dina chanser att vinna med det dubbla...men har du ingen blogg så kan du vara med och tävla ändå.  

Även du utan blogg kan öka dina chanser att vinna. Det enda du behöver göra är att  tipsa tre vänner om tävlingen via mail och du får också dubbel chans! Skicka kopia på mailet till ellasinspiration@comhem.se, märk mailet med "TÄVLING".

Glöm inte att lämna ditt svar som en kommentar till detta inlägg!!

Tävlingen pågår tills Söndag 23 maj kl. 23:59. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren själv.

Lycka till!

Karin
#1 - - Anna:

Är gärna med och tävlar.



Svar:

1) Det finns 4 st olika Torky on the Wall

2) Behöver lite glamour i garaget där rullarna ligger överallt...

/Anna

#2 - - Carina - inspirera:

Jag vill gärna vara med och tävla!



1.) 4 st

2.) Den skulle passa super i båten...då vet man vart man har papperet!



Hoppas på tur!

Kramen.

#3 - - Ellen:

1. 4 st

2. Den skulle passa fint i vårat kök, en liten färgklick sådär!

#4 - - Maria Bäckander:

Hej Karin!

Här kommer mitt tävlingsbidrag.



1. 4st

2. Hade passat perfekt som ett härligt blickfång i vår nyrenoverade tvättstuga.



(har skickat tips till tre kompisar)



/Maria

#5 - - Henricks tankegångar - Inredning Design & Trädgård:

Klart jag vill vara med och tävla!



1: det finns 4 stycken torky on the wall.



2: Jag skulle verkligen behöva en svart/vit till mitt lantställe som är genomgående svart / vitt. Då jag spenderar halva tiden ute i trädgården skulle den vara perfekt att ta med sig till uteplatsen, växthuset och bilen.



Givetvis länkar jag från min blogg med bilden!



Ha en underbar 17:e maj!

/ Henrick

#6 - - Lena Andersson:

Hej Karin

1 fyra stycken Torky on the wall

2 min motivering till att behöva en torky on the wall är två små barn, då behöver man något snyggt att sätta pappret i, för skulle man ha snygga servetter jämnt skulle man bli ruinerad :)



Alltid kul att läsa din blogg :)

Mvh Lena

#7 - - Annchristin:

1.4 St

2.Själv har jag inga problem med hushållspapperet,är redan en frälst med en Torky on the wall på väggen.Men min bror skulle verkligen behöva en,där dräller papperet lite hipp som happ,ofta en toarulle ve och fasa.Nu med en baby på ingående tycker jag att lite ordning skulle vara på sin plats,så en svart/vit skulle göra sig bra på hans vägg.

#8 - - Elin:

Hej,



Det finns fyra stycken Torky on the Wall. Orsaken till att jag skulle kunna behöva en av dem är för att vi har en stående rätt upp och ner i köket. Man ser klart och tydligt att den, hos oss, är till för olyckor som behövs torkas upp, men hade vi haft en Torky on the Wall hade rullen kunnat ha sin egen snygga plats, utan att ta plats, och gäster skulle aldrig kunna gissa att det är till för det lite mer otrevliga.

#9 - - Elin:

PS. Jag länkar också. DS.

#10 - - Maria:

Hej!



Jag svarar 4 st modeller och hos oss hade det varit snyggt med en fräsig Torky vid tvättstället i grovingången, där vi också har skötbord. Praktiskt och snyggt på denna plats som används många gånger dagligen!



Jag länkar hos mig också!

Ha det gott, hälsar Maria

#11 - - Vardagstugg:

4 st!

Med en liten 1-åring som försöker lära sig äta själv kan man aldrig ha nog mycket papper när till hands och med en sån där blir det ju rätt mycket trevligare att torka mat från golv, stol, hår och en liten mun!



Annelie

#12 - - Sandra Larsson:

1.Det finns fyra stycken.

2.En fin färgklick som skulle få ersätta min gamla trista vägghållare i köket.



Har länkat här:

http://tavlingarpanatet.blogg.se/2010/may/vinn-torkyrulle-hos-ella.html



#13 - - Nina H:

1. Det finns fyra modeller!

2. Skulle behövas här med barn och kattungar som dräller och välter ut drycker ideligen:-)

För den flyttbara vi har är alltid försvunnen när den behövs som bäst!

#14 - - Anna-Carin:

1. 4 stycken

2. Med en fantastiskt söt liten sölmaja som snart fyller ett år så är vi i starkt behov av en snygg och praktiskt Torky =) Så vi håller våra söliga tummar för det!

Tipsar vänner också även om det är så här i sista minuten...

Till top