Tävla & Vinn 48 timmar i Göteborg

/ Permalink / 15
Dags för ny vecka och vad kan väl vara bättre än rivstarta den med en tävling... I samarbete med Göteborg & Co erbjuder jag mina läsare en tävling där du har chansen att vinna två stycken Göteborgspass som innebär att du och en vän under 48 timmar får uppleva "hela stan på ett kort". Här kan du läsa om vad som ingår i passet.



Tävlingsregler:

Allt du behöver göra för att ha chansen att vinna är att berätta vilka tre platser du skulle välja som mest spännande att besöka om just du vann 48 timmar i Göteborg. Alternativen hittar du här!

Om du länkar med bilden ovan till tävlingen från din blogg så ökar dina chanser att vinna med det dubbla...men har du ingen blogg så kan du vara med och tävla ändå.  

Även du utan blogg kan öka dina chanser att vinna. Det enda du behöver göra är att  tipsa tre vänner om tävlingen via mail och du får också dubbel chans! Skicka kopia på mailet till ellasinspiration@comhem.se, märk mailet med "TÄVLING".

Resa och boende får vinnaren stå för men du och en vän får pass som ger er gratis sevärdigheter i Göteborg under 48 timmar.

Som sig bör varar tävlingen i 48 timmar och avslutas på Onsdag 2 juni kl. 08:00. Ev.vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till!

Karin
#1 - - Tina:

Jag länkar....

Idrottshuset, Botaniska Trädgården, Trädgårdsföreningen

/ Tina

#2 - - Lisa:

Liseberg, Botaniska och Gunnebo slott skulle jag besöka! Hoppas jag vinner, vilken tävling!

Jag länkar såklart!

Kram Lisa

#3 - - Tess // Stylish-B.se:

Har lagt upp ett inlägg om detta i min blogg, http://stylish-b.se/jag-ar-med-och-tavlar/.



Röhsska museet, Trädgårdsföreningen och GötheborgsUtkiken.



Så nu håller jag tummarna.

#4 - - Bettan:

Hej!



Mina stopp på Göteborgsbesöket blir Universeum, en tur med Paddanbåtarna samt Trädgårdsföreningen (eller Botaniska, har svårt att välja L)



Hälsningar

Bettan

#5 - - Anna G:

Hmmm svårt att välja men de tre bästa är nog ändå Universeum, Nya Älvsborgs fästning och en tur med Paddanbåtarna!!

#6 - - Anna:

Jag är med och tävlar!

De tre jag väljer är: Liseberg, Botaniska trädgården och Medicinhistoriska museet.

Här är länken: http://www.annagirl.se/2010/may/jag-ar-med-och-tavlar.html

#7 - - Monica:

De tre jag skulle välja är:

Universeum

Botaniska trädgården

Paddanbåtarna(har ju inte åkt sen man gick i skolan)



Kram Monica

#8 - - Lisa:

Tre alternativ räcker ju inte!

Men när jag måste välja blir det :

Botaniska

Röhska museet

Paddanbåtarna



Hälsningar Lisa

#9 - - Kajsa:

Det är givet, ett helt maritimt tema:

-Ostindiefararen

-Maritiman

-Sjöfartsmuseet



(paddan åktes förra året, men kan ju åkas igen om man vill maxa det maritima :)

#10 - - Susanne:

Hejsan!



Finns mycket roligt att välja på, men mina tre favoritval är:



Röhsska museet

Ostindiefararen

Botaniska trädgården



Jag har ingen blogg, men tipsar tre vänner och mailar dig.



Hoppas hoppas!



Mvh

Susanne



#11 - - Annie:

Det är sommarens resemål faktiskt.

Min val blir:

Liseberg naturligtvis med barnen.

Aeroseum för gubbens skull(så får han stå ut med lite serius shoppning senare,-ja men jag gick ju med dej.....)

Och naturligtvis Botaniska med tillhörande familjepicknic

//Annie :)

#12 - - Britta:

Mina favoriter i Göteborg är,

Liseberg

Paddan

Älvsborgsfästning

#13 - - Anna:

Jag är gärna med och tävlar!!!

Jag skulle välja ett besök på Liseberg, åka Paddan och ett mysigt besök i Botaniska Trädgården. Göteborg är en ljuvlig sommarstad!!!

Kram Anna

#14 - - Jennie:

Eftersom jag inte varit i Göteborg tidigare så finns det massor jag vill se och göra!

jag startar med:

City Sightseeing så man får en överblick.

Sedan Universum Och så Liseberg förstsås.

Ha en solig dag

#15 - - Anna/Heffaklumpen:

Jag skulle besöka Liseberg, Trädgårdsföreningen och ta en tur med Paddan.

Kramiz Anna

Till top