Min betong hos Gräddelin

Gjuta Betong / Permalink / 6
Som jag berättade förra veckan har jag lämnat några av mina kakfat till försäljning hos Gräddelin. MEN ryktet säger att det bara finns ett kvar så det blir att göra fler... Gud så roligt att ni gillar mina små alster!!

Men du kan även köpa några av mina små betongverk om du varken har ork eller lust att gjuta egen dekoration till trädgården. Förutom rosor i olika storlekar och hjärtan så gör jag även små fjärilar i olika modeller. Allt finns just nu att hitta hos Gräddelin i Trollhättan. Välkommen in till Annika!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Fia:

Åh, vad roligt för dig att de sålt så bra! Men det förstår jag för de är jätte fina =)

Lycka till/ Fia

#2 - - cecilia:

jag skulle så gärna vilja göra mig ett liknande kakfat, men är för rädd att sabba faten! får nog samla mod ett tag till :)

#3 - - Iris:

De där rosorna är verkligen riktigt söta. Jag ska minsann ge mig på att gjuta betong någon dag, men jag tar en sak i taget. Nu har jag snöat in mig på att spraya saker :)



kram /iris

#4 - - Designtjejen/Emmelie:

Jätte fint! Åh.. jag har ingen stans att göra det nu.. i min lilla lgh :-(

Kram

#5 - - Malin:

Vad roligt att höra att det går så bra för dina kakfat och att du gjort små betong verk :) söta var dem,



Kram Malin

#6 - - Proforma - Irene:

Vad kul att du startat tillverkning av kakfat och betong! Extra kul också att de säljer så bra! Önskar dig lycka till, det kanske blir en ny karriär! :)

Kram

Till top