Kylie Minogue bäddar mjukt

/ Permalink / 2
Det har ju varit väldigt tyst från popstjärnan Kylie Minogue de senaste åren men nu vet jag vad hon har gjort... Förutom att hon är aktuell med en ny singel den 28 juni har hon även gett sig in i inredningsbranschen. Vid min trip till England förra helgen upptäckte jag nämligen en textilkollektionen som fått namnet "Kylie at Home". Hon har designat kuddar och olika set av sängkläder. Inpirationen har hon hämtat från svunna tider och de var faktiskt riktigt snygga. De säljs i England hos bl.a Debenhams som ligger både inne i centrala Manchester och på Trafford Centre. Läs mer om mina shoppingtips här!


Foto: eget kollage från Kylie och Debenhams
#1 - - Anna mitt i maten:

Fanns en hel del snygga kuddar, även om inte allt var i min smak :)

#2 - - Malin:

Så underbart hon har det bäddat, riktigt mysigt :) hon kan sina grejer hon ;)



Kram Malin

Till top