Kakfat till vardags och fest...

Mina kakfat / Permalink / 6
Min lilla "kakfatsproduktion" har verkligen tagit fart. Just nu har jag fler beställningar än jag hinner med och jag tror knappt det är sant! Det har varit mycket aktiviteter med barnen i veckan men jag har hunnit med 2 "önskebeställningar" och dessa får ni se nästa vecka. Sedan har faten haft en strykande åtgång hos inredningsbutiken Gräddelin så jag har även gjort en ny liten leverans. Den här gången har jag valt att introducera en ny modell, kakfat på fot. Perfekt för det lite mindre kaffekalaset eller varför inte till buffébordet inför stundande studentfester?

Jag hittade nämligen underbara, gamla fat från Gustavsberg i blått och grönt som jag inte hade hjärta att "borra" i och då slog det mig att det finns ju andra sätt att göra kakfat på...



Sedan har även detta fatet hamnat hos Gräddelin. Ett våningsfat med lite kunglig glans, kanske en passande bröllopspresent... *ler*. Vackra mörkblå detaljer, guldiga inslag och sedan självklart lite blomsterprakt...  


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - cecilia:

Det där sista fatet är fantastiskt vackert!! Hur har du fäst foten på de andra faten?

#2 - - Maria:

Superfina fat verkligen!

Har sett reportage om hur man gör i tex Drömhem, men inte hittat rätt delar ännu.

Dina är iaf riktigt snygga, förstår att det varit rykande åtgång :)

Ha en fin dag!

#3 - - Malin:

Åhh vad glad jag blir för din skull ;) så roligt att höra att det går så bra för dina ljuvliga verk :) fortsätt fortsätt ..



Kramar Malin

#4 - - Annica:

Gillar iden,kul. Skulle vara skoj med lite retrofat också=)Ha det gott/Annica

#5 - - Zun:

Så fantastiskt zunderbara! Jag förstår att du drunknar i beställningar ;-)



Ha det gott!

/Zun

#6 - - Anna:

Men gud så fina! Du måste utöka försäljningsområdet så vi andra också får shoppa dina fina fat!/Anna

Till top