Välkommen Hem - ny tidning

/ Permalink / 4
Idag låg det ner en glad överraskning i brevlådan när jag kom hem. Nämligen ett nytt inredningsmagasin. Den här gången är det välkända tidningen Laura som ligger bakom "Välkommen Hem" som tidningen heter. Min första tanke var spännande men en inredningstidning till kan de finnas utrymme på marknaden ? Men jag måste faktiskt säga att de har lyckats riktigt bra. Den är fylld med både inspirerande hem, recept och roliga tips för både hem & trädgård.

Tips! Kika imorgon får du se hur mitt lilla "växthusprojekt" blev!
 

Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Therése | Stylish-B.se:

Den borde man kanske spana in =)

#2 - - Lisa:

Hej! Den tidningen får jag nog köpa då...

Har du tips på inredningsaffärer i och utanför Halmstad? Googlade på det och hamnade hos din blogg, som jag redan följer via min blogg;-)!

/Lisa

#3 - - Annica:

Åh jag är lite tidningsberoende jag erkänner;) Jag måste genast spana in den! Jag har dock tur och känner en som har en pressbyrå,praktiskt eller hur...=)Jag vill också bara säga att jag är en av de som tassar omkring hos dig i det tysta. Jag gillar din blogg skarpt! Ha en härlig påsk/Annica

#4 - - Heidi:

Hejsan !



Vet du vem säljer dom vita hyllorna i Välkommen Hem tidningen på sidorna 10 och 16 ?



Mvh/ Heidi

Till top