Fototriss: Fullt

/ Permalink / 15
Veckans Fototriss har ett spännande tema, fullt. Det finns ju en del olika sätt att tolka detta ordet och jag har valt ut mina bilder till fotoutmaningen. Här ser ni nämligen fullt med betong, strössel och knoppar! Kika in hos Fototriss för fler tolkningar!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - sarahs bildbloggeria:

Härlig triss =)

#2 - - Eva-Lenas Photo:

Härliga frestande bilder, av cupcakes :)



Ha en fin söndag/E-L

#3 - - Pillargontanten:

Betongcupcakes?

Spännande!

#4 - - Beppan:

Vore kul att få veta vad det blir av betongbakverken! Härlig triss...

#5 - - cat:

De härliga knopparna blir min favoritbild hos dig :)

#6 - - Mia:

Oh, vilken härligt färgstark triss!! Kanonfin!!

Mia

#7 - - Therése | Stylish-B.se:

Fina bilder.

#8 - - Barbro S:

Vilka härliga betongmuffins på gång :). Fräscha bilder.

#9 - - Pialotta:

"Betongar" du;)? Härliga bilder på dina "fulltuppgrejer" Nice/Pialotta

#10 - - anki:

fina bilder och fullt av sug blev det här



ha en fin söndag :-)

#11 - - Tant Otto:

hahahaa jag trodde när jag först såg bilderna att det var silikonformar med smet i på första bilden....betongcupcakes...det var nåt nytt. De kan man ju ha som dekorationer i ett bageri skyltfönster. Bra triss!!

#12 - - Jah Hollis:

Det var fina varianter på veckans tema.

#13 - - Nettan:

Vilken härlig triss med härliga färger. Knoppen blev min favorit.

#14 - - Pennelina:

Se där! Min favorit är knopparna :-)



Kram från Pennelina

#15 - - Anonym:

oh, betong de gillas starkt!! får nog hänga med i din blogg ett tag, o se om jag kan lära mig något om de!! :)

Till top