En liten Pippi flyttade in...

/ Permalink / 7

Jag har återupptagit en väldigt mysig fredagstradition från i höstas. Nämligen att stanna till och shoppa med mig färska blommor efter jobbet. Jag har verkligen saknat detta men nu har jag kommit igång och igår var det 3:e veckan... Känns som det blir vår i luften när man får in lite blomster. Men det är farligt också att åka till blombutiken. De har alltid så fint "pynt" och den här lilla pippin kunde jag inte motstå!

Tips! Något skymtar i bakgrunden kanske du ser! Imorgon visar jag dig vad men en liten ledtråd, det har med påsk och mitt favoritmaterial att göra... *ler*


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration

#1 - - Nilla:

Vad fint!

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Vilken trevlig tradition, den borde man verkligen ta efter, det är helt underbart med blommor hemma. Jag gissar på att det är påskägg gjorda av betong som ligger där bakom.



Kram Åse

#3 - - Therése | Stylish-B.se:

fin liten pippi.

#4 - - Monika:

Tänkte precis samma sak som Åse: vilken trevlig tradition! Särskilt nu i allas vår längtan efter vår, värme och ljusa dagar! Vilket vi ju faktiskt börjar få. Fin fågel, förstår att du inte kunde låta bli att köpa den. :-)

#5 - - Änglahår:

Bra tradition försöker o göra det samma i alla fall nu när det är tulpansäsong.



/Änglahår

#6 - - Min vrå...:

Vilken fin tradition! Försöker också ha snittblommor hemma så ofta jag kan eftersom vi inte har fönster karmar till krukväxter och annat..

#7 - - Proforma - Irene:

Jag köper alltid färska blommor varje vecka, just nu blir det tulpaner.

Kram

Till top