Duka upp till vårfest!

Dukningstips / Permalink / 22
Trots att snön ligger vit ute så börjar jag iallafall känna av våren nu när dagarna blir allt ljusare. Vid ett trip till Rusta hittade jag de här roliga "fuskgräsen" täckta med blommor. Det slog mig direkt att de är ju perfekta att duka med så att man kan få lite vårkänsla hemma redan nu.

Med den här "vårliga" dukningen önskar jag er en riktigt skön fredag!!

Kram Karin


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Mille:

Den måste jag gå och köpa. Vi har ju studenfest här i Juni och istället för en massa vaser så kan man ju ha denna utefter långborden...

Men som sagt, jag kommer nog att byta idéer tusen gånger innan jag har bestämt mig.

#2 - - Helen// (cbaqke på Styleroom):

Fyndigt!! Har sett dom där på Rusta flera gånger......det får nog bli till o inhandla några stycken!!

Kram//

#3 - - Anna:

Verkligen en kul idé. Jag ser framför mig midsommarfest så jag måste nog göra ett inköp. Tack för tipset!



Mvh



Anna

#4 - - Malin Johansson:

Skulle du kanske vilja vara med i min fototävling med tema djur & natur på min blogg

kolla in iallafall på www.mjbilder.blogg.se

Kram

Malin

#5 - - Anna:

Vilken rolig idé! Tack för tipset!

#6 - - Monika:

Vad snyggt det blev! Är det hemma hos dig, alltså? Riktigt kul idé! Trevlig helg!

#7 - - Ullis/Leva på landet:

Jättebra idé. Blev ju riktigt snyggt. Man kan göra många fynd på rusta.

Ha en skön helg!

Kram Ullis

#8 - - Helena:

Vad härligt! Känns nästan som en midsommardukning.

Önskar dig en trevlig helg!

Kram

Helena

#9 - - Therése | Stylish-B.se:

Så vacker dukning.

#10 - - Kristina:

Jättesöt ide! Roligt att du kommer med inspirerande vår idéer nu när vi behöver det som mest :)



Kolla gärna in min nya inredningsblogg om du vill!:) Krams

#11 - - Sandra:

Gud vad härligt! Jag har tittat på dem flera gånger på Rusta och varit så nära att köpa dem - men vad skulle jag ha dem till?



Hade jag haft en balkong hade de fått skapa en liten fusk-gräs-hörna. Eller som jag såg en dag på stan - en röd och vitprickig gammal damcykel med en egen liten grästäppa på pakethållaren. Det var underbart!

#12 - - Katja:

kan man duka bort snön också :)

#13 - - Daniel:

Hej! :D Allt bra med dig idag :) ?

#14 - - desiree !:

härlig blogg!

kika gärna in hos mej <3

#15 - - Daniel:

Schyst blogg, kolla gärna in min! http://veckansorfil.blogg.se

#16 - - Mikaela:

älskar att inreda! Längtar så efter när jag själv skaffar lägenhet! Gud vad jag ska dekorera och fixa! Din blogg är super snygg! Vill gärna följa den !

#17 - - emma:

Åh gud vad fint :) De ser vår ut på bordet kan man ju säga ! Riktigt tjusig blogg hade du med :)

#18 - - Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg:

Gud vad fint! :D

#19 - - Susanne:

men gud så mysigt, vilken bra idé! Men vet du vart man kan hitta sånt där fuskgräs då? Vilken härlig blogg du har! :) trevlig kväll!

#20 - - Nettan:

Genialt, jätte rolig idée! Vad gör man int för att få känna lite vår i kroppen.



Kram

Nettan

#21 - - Emilia:

Superfint!

#22 - - Sandra:

Måste bara säga att det ser otroooligt sött ut! :)

Till top