Helgens små och stora projekt

/ Permalink / 5
Visst känner ni igen er att ibland så har man bara hur mycket energi som helst och hinner en massa medans andra helger är det bara stopp. Och den här helgen var av det positiva slaget för jag, eller vi ska jag väl säga, har fått så otroligt mycket gjort. Det kommer väl ta ut sin rätt under veckan *ler* men nu känns det riktigt gott att starta veckan med allt det här bakom sig. Förutom sonens två fotbollsmatcher har maken även hunnit med att byta golv på vår 6 (!) meter långa balkong. Så himla fint! Nu är det bara lite piffning som återstår. Själv har jag både shoppat, varit på kalas och framförallt planterat en massa pelargoner.. Jag älskar verkligen den här blomman och den är faktiskt lika vacker täckt i sågspån!

Sedan har även hänggungan kommit på plats och den lär vi slåss om i veckan efter den här helgen...


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Nilla:

Det låter som en skön helg! Vi har också fått en hel del gjort men samtidigt hunnit koppla av, då barnen varit iväg själva utan oss denna helgen. :-)

#2 - - Carina - inspirera:

Visst är det härligt när man känner sig sådär otroligt nöjd och bara kan gå och titta på allt fint man har gjort! Härlig känsla... ibland blir det en helt annan känsla ;)

Kramen.

#3 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vad härligt med en energirush!

#4 - - Ann:

En dum fråga: Hur fåste du stolen i trädet? Vi har köpt en liknande, men det är en ring högst upp, och hur sjutton får man till ett bra fäste utifrån det, som är lätt att plocka ner vid regn?

#5 - - Karin på Ellas Inspiration:

Godmorgon Ann!



Så kul att du kikar in i min blogg.



Hängstolen är fastsatt med spännband som man hittar i byggvaruhuset. På vår modell kan kan låta fästet och stången vara kvar och bara ta bort tyget vid regn. Men den brukar bli kvar ute får jag erkänna....



Ha det så gott!



Mvh



Karin

Till top