Fredagsdukningen: Dukat för bröllop

Dukningstips / Permalink / 48
Imorgon är det ju äntligen dags för årets stora bröllopsfest. Oj, så mycket det har skrivits om denna stora dag och jag får ju erkänna att självklart är jag nyfiken på Victorias klänning och brudbukett men framförallt hade jag gärna velat se bilder från dukningen på bröllopsfesten. Min gissning är att den faktiskt blir ganska enkel och inte så "kungligt storslagen" för det har ju varit parets framtoning hittills. Kanske kan detta vara en dukning passande ett blivande kronprinspar? Vitt, krispigt och storslaget i all sin enkelhet!

Fråga! Ska du titta på bröllopet imorgon?


Foto: Duni
#1 - - Proforma - Irene:

Ja, jag ska titta! Absolut!

Trevlig helg!

Kram

#2 - - Stämningsfullt:

Ja absolut! Vi har väl tänkt att tom åka till Stockholm men nu börjar jag bli lite tveksam ändå... Frågan är om man kommer fram där över huvud taget?

#3 - - yasemin:

Verkligen jättefint och enkelt.



Jag ska följa på brölloppet på TV hos en vän.

#4 - - Martina:

Ska absolut se bröllopsakten, på tv såklart:) ha en bra helg!

#5 - - PICTURES BY ELIAS:

Jag ska titta!

#6 - - Maja:

Givet att jag ska kika på bröllopet! Har tvingat alla mina norska kollegor att de också måste se:)

#7 - - Mrs Bernhardsson:

Nej de bli inte att titta...Är säkert super fint men tiden finns inte.

#8 - - emelie hjalmarsson:

åh va fint det var :) .

jag kommer nog inte och sitta och följa det men en stund är självklarhet , jag är med nyfiken på hennes outfit :)

#9 - - Hemmakatten:

Hej!

Fin dukning. Jag tänkte se sammandraget söndag kväll då jag ska busa med mina syskonbarn hela lördagen.

#10 - - Postadress Torslanda:

Fin dukning! Nej, jag ska inte titta. Tycker det är för uppsjåsat , känns som en mediabubbla och undrar om intresset egentligen är särskilt stort ute i landet? Jag kommer att se bilder på bloggar och nätet på klänningen, dukningen och gästernas kläder. Bra så långt för mig.

#11 - - Malin:

Om det sands online pa nagot vis kanske jag kan titta en stund... annars tror jag att jag och en kompis ska ata prinsesstarta pa IKEA i Croydon (haha) for att fira!

#12 - - MaryCaroline:

Nae, man kanske slåt på TV:n 10 minuter eller nåt, men det är inte så man kommer stitta som klistrad. Det är ju inte som min mormor som kommer sitta klistrad minst 10 minuter innan programmet börjar och sitta där till slutet, haha.

#13 - - Bunny:

Själv är jag inte ett dugg intresserad av bröllopet, hehe ;)

#14 - - Jennifer:

Jag tänker verkligen inte titta... Gillar inte kungafamiljen och hela bröllopet är så överdrivet :P Hehe^^

#15 - - julia =):

så fint! :D

#16 - - Ellinor:

Jag önskar verkligen att jag kunde se på det, men jag ska jobba hela dan=/

#17 - - Rijo:

Klart jag ska titta! Kungafamliljen tycker jag om =))

#18 - - Linus:

Grymt dukat!

#19 - - Eleanor:

Jag ska nog kolla lite men jag följer det kanske inte hela dagen :)

#20 - - Lineen:

Hade gärna suttit och kikat in alla fina kläder, mat osv. En stor tillställning för sverige men jag åker till NYC inatt så det blir lite knepigt ;D Men jag klagar ikke.

#21 - - Nilla:

Jag ska på släktträff imorgon. Men jag ska spela in det. Jag tycker att allting med bröllop är jätteroligt!

#22 - - maya:

jag ska se på det imorgon, kommer att gråta ihjäl mig... haha!

#23 - - Emma:

Gud så kul det är att inreda osv. =)

#24 - - Linda:

Helt klart att jag skall se det :) Man blir verklingen inspirerad, jag skall själv gifta mig den 8 augusti så det är självklart att jag skall se det :D

#25 - - Jessica:

Jag är uppväxt med en familj som älskar allt med kungahuset så jag tänkte jag skulle titta.

#26 - - Sara:

Kanske kikar lite imorrn om jag inte har bättre saker för mig.. Kungafamiljen ligger inte på min plussida om man säger så :P

#27 - - paulina:

spännande!! :D

#28 - - Ninni [Foto & Vardag]:

vackert

#29 - - Cecilia:

Jag ska nog kolla på det, men är ändå inte så intresserad...

#30 - - Maria - livet i Milano ☆:

jag hade gärna tittat på bröllopet om jag kunnat! :)

#31 - - Emelie:

Vilken mysig blogg! Jag har just startat en inredningsblogg så det känns spännande :) Kul att kolla in andra bloggar!



Ja, jag tänkte följa bröllopet imorgon, hoppas hon har en dundersnygg klänning på sig! :)

#32 - - Stefanie:

Jag är också väldigt intresserad av att se vad det är för dukning, och maten! Vad bjuds det på? :D Det enda jag vet är svenska jordgubbar

#33 - - Andréa:

Jag ska se bröllopet på tv :) Ska du?

#34 - - Elvira:

ja, det kommer jag förmodligen att göra. kanske inte hela, men själva vigseln och sedan middagen.

#35 - - Mary Jane:

Usch, nej. Jag är inget Fan av kungahuset.

#36 - - Linda:

Väldigt vackert;)

Nu firar http://www.beautyinsideout.se 1 år och har superbra pris på designer muggar för endast 65:-

#37 - - Sandra:

superfint! :)

#38 - - Ina:

Får jag möjligheten, då jag är mamma till barn i mindre format, så ska jag absolut se det =0)

#39 - - Sofia:

Riktigt stilren och snygg dukning!

Jag kommer inte att titta på bröllopet, har bättre saker för mig! ;)

#40 - - Junitjej:

Har jag inget att göra, så kanske jag tittar på bröllopet, men det är inget jag passar.

#41 - - Lina:

Nej fy fan! Det räcker väll med att vi får betala deras jävla bröllop, så inte fan behöver vi väll kolla på fanskapet med.

#42 - - Madeleine:

Jag ska lätt kolla imorgon! 7:45 ringer alarmet så blir det en heldag med alla Kungligheter! :)

#43 - - Ullis/Leva på landet:

Fin dukning. Blir kanske att titta en stund, beror på vädret, men vill nog se hur hon ser ut.



Ha en skön helg!

Kram Ullis

#44 - - sseran:

jag vet inte om jag ska kolla, är inte dirket ett fan av kunngafamiljen..

fin blogg :)

#45 - - Madelene Sandberg:

Jag skall titta på det nu, börjar om en stund. Har planerat att titta på det hela dagen med undantag för e shoppingtur inne i stan!

#46 - - Askungen:

White-love



Nej vi ska ha stort kalas idag så det blir fokus åt födelsedagsbarnet med fir och hör!

#47 - - Camilla:

Jag ska gå på kalas hos en söt liten Ella, så det blir inte något bröllop för mig. Hade det inte varit kalas hade jag ändå valt fotbollen framför bröllop! :-)

#48 - - yasmine modell fru och mamma:

så snyggt dukat kram

Till top