Regn, inte bra för ekonomin...

/ Permalink / 7
Igår var ju vädret så tråkigt och vad gör man, jo åker till stans shoppingcentra no 1 och sätter sprätt på lite pengar... Ja, det är bara att konstatera att regn är inte bra för min ekonomi men nog så bra för piffningen hemma. Hos Indiska hittade jag bl.a. den här ursöta lampan som jag inte kunde motstå till dotterns rum. En sirlig fot med en ljuv organzaskärm dekorerad med små rosor. Se så sött det blev!

Tips! Lampan finns även med rosa skärm, lika söt den.


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Postadress Torslanda:

Söt, söt! Det brukar vara samma sak här för oss på sommaren om det regnar - strosa i butiker och lämna livet i byn ( nordvästra Skåne) och då brukar vi inte direkt vara ensamma på shoppinggatorna.

#2 - - Anna:

Men vilken fin lampa! Hur söt som helst/Anna

#3 - - Susihus:

Visst är det så att regnar det så måste man underhållas på ett annat sätt=dyrt hihi

Lampan var toksöt.

#4 - - Anette:

Åh så fin! Måste jag spana in lite närmare...

#5 - - Erica:

så fin!!!

#6 - - Paula:

jätte fin!

jag förstår att det blev ett köp :)

#7 - - Nilla:

Fin lampa!

Till top