Mårbacka - en sommarklassiker

Trädgårdsliv / Permalink / 8
I år har jag valt nästan uteslutande pelargoner som sommarblommor. Jag har inga gröna fingar men det här är en blomma som verkar trivas med min något enkla skötsel... Jag har flera olika sorter och färger men favoriten är nog ändå Mårbackapelargonen som jag planterat i två betongkrukor i ett hörn på altanen. En riktig sommarklassiker som växer och frodas!

Uppdatering: I dagens Fototriss ska vi visa bilder hur det ser ut där jag är idag. Jag har inte börjat semester än och är hemma så dessa bilder får bli dagens bidrag... om än bara två... Kika in i Fototriss för fler bilder.


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Perlan:

Så fint du har det! Den vita lyktan var ju helt underbar! Hoppas du har en riktigt härlig sommar Karin :)

kram

#2 - - Anne, anness design:

Pelargoner är aldrig fel. Lyktan var ju så söt.

#3 - - Ingalill:

Så vackert du har gjort :)

#4 - - Lena:

Härligt!

#5 - - Lisa:

Vacker blominstallation

#6 - - Ma.links:

Vackra bilder.

#7 - - Mia:

Vackra pelargoner!!

#8 - - Anneli - A'la Foto:

Humsan pumsan...du har missat tredje bilden i fotoTRISSEN! ;O)))



Men fina bilder bjuder du på...



ha det gott!

Till top