Årets Färg 2010: Turkos

/ Permalink / 6
Varje år utser Pantone det som kommer att bli årets färg. Förra året var det mimosa (ni kunde läsa om det här) och i år är det istället Turkos som gäller. Hos Henricks Tankegångar kan ni läsa mer. Jag kan ju bara konstatera att jag uppenbarligen är helt "inne" med mina små turkos gummor!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Anna:

Så kul för det är en av mina favoritfärger. Vilka fina gummor du har!



Mvh



Anna

#2 - - Hemmakatten:

Hej!

Jag tycker att du alltid gör så fina blogginlägg. Var får du all din kreativitet ifrån? Du får gärna "smitta" mig lite ;)



Ha en bra söndag!

#3 - - Angelica:

Jaij!! Jag som älskar turkos! :D :D :D

#4 - - Anna Sand:

Ja vi är många nu som bloggar om det turkosa :)

#5 - - Tomas P:

Hellre turkost än mimosa iallafall :)



Men jag antar att jag håller mig till svart och grönt iår med ;)

#6 - - hanna:

vilken tur för mig som har kört på ett svart, vitt och turkost kök. :)



Till top