Vårt badrum: Färgklickar (del 5 av 5)

Badrum / Permalink / 11
Som jag tidigare berättat valde vi stora vita plattor till väggarna och ljusgrå klinker till golvet. Jag är mycket för att istället variera med färgglada detaljer och då har man inga begränsningar utan färgutbudet blir oändligt. Jag har varit runt och kikat på nya handdukar men tills jag hittar några blev de "gamla" som nya i den här miljön. Det enda som är nyinköpt är tvålen och den passade den lilla budget som är kvar till piffning... 19,90 kr på Rusta var ett kap!

Ett stort tack till alla er som mailat och även lämnat så goa hälsningar och hejarop under resans gång. Er medverkan i detta projektet har betytt mycket och jag hoppas att ni följer mig på fortsatta äventyr!

Ha nu en riktigt skön fredag och jag tror att jag tillbringar min i badrummet med ett glas vin...

Kram Karin


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Hanna:

Jätte fint, verkligen min smak!! Är nyfiken på hur storleken på ert badrum är? alltså hur långt och brett. Tack!

#2 - - Designing good life - Sarah:

Blev jätte fint! Gillar också att kunna få in lite färgklickar och variera sig lite. Därför är våra badrum också vita och grå :-)

#3 - - Helena H:

Så fint det blivit, Karin! Vi är ju inte riktigt där än... så ni är våra stora inspiratörer just nu. Njut av vinet i ditt sköna badrum. Kram Helena

#4 - - Monika:

Haha! Ja, ta du ett glas vin i badrummet och njut av känslan man har när man gjort något bra och resultatet blev så lyckat! Trevlig helg!

#5 - - Therése | Stylish-B.se:

Härliga färgklickar.

#6 - - Catarina:

Ja skål då !!!!

Snyggt har det blivit , jag är faktiskt avis på dina snygga "lampor" i kaklet.....



Trevlig helg

//

Catarina A

#7 - - Katja:

snyggt, snyggt, snyggt! som vanligt :)

#8 - - Carina:

Vilken fin handduks tork du har i badrummet!

Kram

#9 - - LinaK:

Åh, vad fint det har blivit! Helt i min smak! =) Kram

#10 - - Proforma - Irene:

Det gör du rätt i, bättre plats kan du inte vara på!

Skål och trevlig helg!

Kram Irene

#11 - - Nilla:

Jättekul att få se så många fina bilder av ert nya badrum! Fint!

Till top